ایران در جمع زشت‌ترین پیراهن‌های جام‌جهانی

بنا بر این گزارش، تیم ملی فوتبال ایران در جمع 32 تیم حاضر در جام‌جهانی بنا به انتخاب balls. ie در رتبه سی‌ام قرار دارد و نکته جالب اینجاست که در دو رتبه بد‌تر از این دو تیم، هم‌گروهی ما یعنی نیجریه و بوسنی قرار دارند و به این ترتیب ما به همراه بوسنی و نیجریه، صاحب زشت‌ترین پیراهن‌های تیم ملی هستیم.

یست روز تا نواخته شدن سوت آغاز بازی برزیل و کرواسی و افتتاح رسمی بیستمین دوره رقابت‌های جام جهانی فوتبال فرصت باقی است و همه تیم‌ها در حال تدارکات برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها هستند. در این میان، وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های مهم جهان نیز به بررسی وضعیت 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها می‌پردازند.
به گزارش «تابناک»، balls. ie یک وب‌سات معتبر ایرلندی است که در گزارش امروز خود، به بررسی پیراهن‌های تیم‌های ملی حاضر در این رقابت‌ها پرداخته و با قلمی شوخ‌طبعانه، پیراهن‌های 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها را بررسی و آن‌ها را به ترتیب زشت‌ترین پیراهن‌ها مرتب کرده است که بنا به نظر کار‌شناسان این وب‌سایت، پیراهن تیم بوسنی و هرزگوین، زشت‌ترین پیراهن از میان 32 تیم حاضر در این رقابت‌ها به‌ شمار می‌رود.

از آنجا که این روزها موضوع پیراهن تیم ملی برای ما بسیار مهم شده، بد ندیدیم نگاهی به گزارش این وب‌سات بیندازیم و ببینیم یوزپلنگ آفریقایی که به جای یوز ایرانی روی پیراهن تیم ملی به ما قالب شده، تا چه میزان نظر کارشناسان این وب‌سایت را جلب کرده و در رنکیگ زشت‌ترین پیراهن‌های جام‌جهانی چه جایگاهی به دست آورده است.

بنا بر این گزارش، تیم ملی فوتبال ایران در جمع 32 تیم حاضر در جام‌جهانی بنا به انتخاب balls. ie در رتبه سی‌ام قرار دارد و نکته جالب اینجاست که در دو رتبه بد‌تر از این دو تیم، هم‌گروهی ما یعنی نیجریه و بوسنی قرار دارند و به این ترتیب ما به همراه بوسنی و نیجریه، صاحب زشت‌ترین پیراهن‌های تیم ملی هستیم.
 
در هفته‌های اخیر و پس از حاشیه‌های فراوانی که آل‌اشپورت در خصوص پیراهن‌های تیم ملی ایران به راه انداخت بود و پس از حساسیت‌های داخلی فراوان وب‌سایت‌های خارجی بسیاری هم به موضع پیراهن تیم ملی ایران پرداختند و حاشیه‌های غیر فوتبالی را دشمن بزرگ ایران در راه جام‌جهانی دانسته‌اند. شاید همین فضایی که پیرامون پیراهن تیم ملی ایجاد گشته، موجب شده تا balls. ie ایران را در رده سوم زشت‌ترین پیراهن‌های تیم‌های ملی جام‌جهانی گذارد.

این وب‌سایت که پیراهن همه تیم‌های ملی را با نیش و کنایه نقد کرده، درباره پیراهن تیم ملی ایران می‌نویسد: «من نمی‌توانم بگویم که یک تیم با زدن طرح یوزپلنگ روی پیراهن خود فراموش نشدنی خواهد شد، شاید این کار در سال 2001 و در بازی ایران با ایرلند جالب به نظر می‌رسید؛ اما به هر حال این طرح چندان خوبی به نظر نمی‌رسد».
 
شاید اگر آل‌اشپورت در خصوص طراحی یوزپلنگ پیراهن تیم ملی دقت بیشتری می‌کرد، می‌توانست نظر کار‌شناسان را بیشتر جلب کند و پیراهن ایران جایگاه بهتری بیاید. با این حال کار‌شناس این وب‌سایت با بی رحمی و البته شوخ طبعی همه پیراهن‌ها را نقد کرده اند؛ برای نمونه، پیراهن نیجریه را «تهوع‌آور» خوانده و یا به یونانی‌ها پیشنهاد داده به جای یک پیراهن ساده که به زودی از یادها می‌رود، از پیراهن‌های راه‌راه یا خال‌خالی! استفاده می‌کرد، بهتر بود.

رده‌بندی 32 تیم حاضر در جام جهانی از حیث طراحی پیراهن از نگاه این سایت به شرح زیر است:
1ـ برزیل، 2ـ آلمان، 3ـ کلمبیا، 4ـ هلند، 5ـ ایتالیا، 6ـ بلژیک، 7ـ استرالیا، 8ـ شیلی، 9ـ پرتغال، 10ـ فرانسه، 11ـ اکوادور، 12ـ انگلیس، 13ـ روسیه، 14ـ اسپانیا، 15ـ کرواسی، 16ـ آرژانتین، 17ـ کامرون، 18ـ غنا، 19ـ کره جنوبی، ‌20ـ آمریکا، 21ـ اروگوئه، 22ـ الجزایر، 23ـ ژاپن، 24ـ هندوراس، 25ـ یونان، 26ـ مکزیک، 27ـ ساحل عاج، 28ـ سوئیس، 29ـ کاستاریکا، 30ـ ایران، 31ـ نیجریه و 32ـ بوسنی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

88  +    =  98