تاثیر گوشی‏های هوشمند بر کاهش فروش آدامس

آدامس خیلی گران نیست و پس از پنج دقیقه مزه خود را از دست می‏دهد اما اگر لازم باشد افراد بیشتر آن را می‏جوند اما در نهایت نگه داشتن آدامس خسته‏کننده می‏شود.اما تماشای عکس، گوش دادن به موسیقی یا وبگردی افراد را خسته و کلافه نمی‏کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از موبنا: تحقیقاتی که به تازگی انجام شده، نشان داده که فروش گوشی‏های هوشمند باعث کاهش فروش آدامس شده است.
یکی از دلایل محبوب شدن گوشی‏های هوشمند این است که از این دستگاه‏ها می‏توان به جای دستگاه‏ها و وسایل دیگر استفاده کرد. مثلا می‏توان از آن به‌عنوان پخش‌کننده موسیقی، دوربین یا حتی مرورگری در وب بهره برد.
اما چرا مردم گوشی‏های هوشمند می‏خرند اما تعداد کمتری از آنها آدامس خریداری می‏کنند.
درحالی‌که تعدادی از افراد برای تسکین اعصاب خود آدامس می‏خورند، بسیاری از آنها بیشتر سر خود را با گوشی‏های هوشمند گرم می‏کنند. 
تحقیقاتی که توسط بخش الکترونیک و نیمه‏هادی شرکت فوجیتسو انجام شده، نشان داد فروش آدامس با فراگیر شدن گوشی‏های هوشمند در کشورهای توسعه یافته شروع به کاهش کرد.
معمولا افراد آدامس را برای طعم و بو و در بسیاری موارد برای کشتن زمان خریداری می‏کنند.
آدامس خیلی گران نیست و پس از پنج دقیقه مزه خود را از دست می‏دهد اما اگر لازم باشد افراد بیشتر آن را می‏جوند اما در نهایت نگه داشتن آدامس خسته‏کننده می‏شود.
اما تماشای عکس، گوش دادن به موسیقی یا وبگردی افراد را خسته و کلافه نمی‏کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

87  ⁄    =  29