قطع برق ۵۰ هزار خانه به خاظر طوفان

سیدمحمد هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر 100 گروه در استان تهران در حوزه برق مشغول رفع خسارات وارد شده هستند و با شهرداری و آتش‌نشانی‌ها نیز برای بریدن درخت‌هایی که روی شبکه برق افتاده‌اند، هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا سیدمحمد هاشمی اظهار کرد: در حال حاضر 100 گروه در استان تهران در حوزه برق مشغول رفع خسارات وارد شده هستند و با شهرداری و آتش‌نشانی‌ها نیز برای بریدن درخت‌هایی که روی شبکه برق افتاده‌اند، هماهنگی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

وی با اشاره به ترافیک تهران، گفت: نهایتا تا یک ساعت دیگر مشکلات برق 65 خط خسارت دیده برطرف خواهد شد. در تهران 104 پست فوق توزیع وجود دارد که هر کدام از آن‌ها 10 تا 12 خط 20 کیلوولت را پوشش می‌دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ افزود: سقوط درخت و وسایل اضافی بالکن‌ها روی شبکه برق بر اثر باد شدیدی که وزیده، باعث قطع برق شده که اکیپ‌های اعزامی در حال ترمیم خطوط هستند.

هاشمی در مورد مناطقی که دچار خاموشی شده‌اند، گفت: قطعی خطوط در تمام مناطق تهران دیده می‌شود، اما در حوزه آزادی و مناطق مرکزی تهران بیشتر خطوط قطع شده‌اند.

وی در پایان با اشاره به قطع خط 20 کیلو ولت در محدوده سعادت‌آباد – خوردین گفت: از چهار میلیون مشترک در تهران، برق حدود 50 هزار مشترک قطع شده که تا یک ساعت آینده وصل خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  ⁄  23  =