۱۳۰امین صندوق سرمایه‌گذاری هم مجوز گرفت

سازمان بورس و اوراق بهادار، مجوز فعالیت یکصد و سی­ امین صندوق سرمایه‌گذاری را با نام صندوق سرمایه‌ گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران صادر کرد. کارشناس اداره امور نهادهای مالی سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان مطلب فوق افزود: صندوق سرمایه‌گذاری با موفقیت در پذیره نویسی اولیه و با جمع آوری مبلغ 5.010 میلیون ریال بیست و نهم اردیبهشت ..

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ماه 1393 نزد مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسید و با اخذ مجوز از این سازمان به عنوان یکصد و سی­ امین صندوق، شروع به فعالیت می ­کند.

سیاوش پرویزی نژاد افزود: تعداد واحدهای مدیریتی 1.000 واحد بوده و اشخاص حقیقی 510 واحد و اشخاص حقوقی 4.600 واحد سرمایه گذاری صندوق سرمایه‌ گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران را در پذیره نویسی اولیه خریداری کردند.

وی ادامه داد: صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری دانشگاه تهران از نوع صندوق سرمایه‌ گذاری در سهام و در اندازه کوچک و با تقسیم سود 15 درصد سالیانه است که این سود در مقاطه شش ماهه پرداخت می­ شود.

به گزارش ایسنا مدیر صندوق شرکت سبدگردان کاریزما(سهامی خاص)ضامن نقدشوندگی این صندوق شرکت تامین سرمایه سپهر(سهامی خاص)، مدیر اجرای صندوق شرکت توسعه سرمایه گذاری دانشگاه تهران، مدیر ثبت شرکت کارگزاری سرمایه و دانش(سهامی خاص) متولی شرکت مشاور سرمایه­ گذاری نیکی­ گستر(سهامی خاص) و حسابرس صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت دایارایان است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  63  =