بهای طلا تا پایان تابستان در مرز ۱۲۵۰ دلار

کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا معتقدند میانگین قیمت جهانی طلا از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری میلادی 1250 دلار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از کامدتی آنلاین، طی چند ماه اخیر با توجه به اینکه بانکها از ثبات فعالیتهای اقتصادی در جهان ،به جز چین ، بویژه در آمریکا خبر داده اند قیمت اونس جهانی طلا اخیرا رشد خود از اول سال جاری میلادی را پس گرفته است.

بر اساس این گزارش، کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا پیش بینی کردند میانگین بهای اونس طلا از ماه جولای تا سپتامبر سال جاری میلادی 1250 دلار خواهد بود.

بر این اساس، کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا همچنین اعلام کردند میانگین قیمت طلا تا پایان سال 2014میلادی 1300دلار خواهد بود.
پس از اینکه اونس طلا سه ماهه اول سال جاری میلادی را با روند ثبات به پایان رساند تحلیلگران و کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا پیش بینی کردند ادامه روند کند فعالیتهای اقتصادی در آمریکا منجر به تقویت بهای اونس طلا خواهد شد.

با وجود اینکه تقاضای خرید طلا از سوی کشور هند برای جبران فشارهای کاهشی طلا کافی نیست اما این امر تا حدی مانع از کاهش بیشتر قیمت این فلز زرد خواهد شد.
گزارش سایت طلا حاکیست، کارشناسان اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا بر این باورند که کاهش بهای اونس جهانی طلا به کمتر از 1150 دلار تا پایان سال جاری میلادی بعید به نظر می رسد.
به عقیده تحلیلگران اقتصادی بانک مریل لینچ آمریکا اوضاع اقتصادی در کشورهای آمریکا و چین یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت جهانی طلا به شمار می رود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  +  5  =