اپلیکیشن جدید اپل برای سلامتی

شرکت اپل از اپلیکیشن جدید خود که درباره سلامت کاربران است، رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا شرکت اپل از اپلیکیشن جدید خود که درباره سلامت کاربران است، رونمایی کرد.
انتظار می‏رفت شرکت اپل در نشست سالانه برنامه‌نویسان کامپیوتری گوشه‏ای از خط تولیدی اسرارآمیز خود را نشان دهد، اما خبر هیجان‏انگیز یا شگفت‏آوری در کار نبود و شرکت اپل از نرم‌افزارهایی برای آی‌فون پرده برداشت که داده‏های خصوصی مربوط به وضع مالی و سلامت افراد را جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‏کند.
تیم کوک، مدیرعامل اپل و کریگ فدریگی، رئیس بخش مهندسی نرم‌افزار این شرکت به چند هزار برنامه نویس توضیحاتی در مورد ویژگی‏های این نرم‏افزار دادند.
این اپلیکیشن جدید بسته سلامتی (Health Kit) نام دارد و گفته می‏شود که قادر است همه اطلاعات مربوط به سلامت بدن از قبیل فشار خون و وزن را یکجا گردآوری کند.
به‌عقیده کارشناسان، از میان همه برنامه‏های ارائه شده از سوی اپل، بسته سلامتی بیشترین پتانسیل را برای آینده خواهد داشت؛ زیرا علاقه‏مندان به صنعت تندرستی و سلامت مدت‏ها است که از لزوم به اشتراک گذاری اطلاعات برای به هم پیوستن علائم ناخوشی و رسیدن به درک بهتری از آنچه در بدن می‏گذرد، صحبت کرده‏اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  ⁄    =  14