تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از بانک صادرات

طی مراسمی با حضور جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صالحی رئیس نمایشگاه کتاب، دانیالی رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران و مسئولان سازمان‌ها، نهادها و اهالی چاپ و نشر از حضور موفق بانک صادرات ایران در برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قدردانی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات در این مراسم، جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح و تندیس از مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک به دلیل اهتمام و کوشش در برگزاری باشکوه نمایشگاه کتاب تقدیر کرد.
براساس این گزارش دانیالی، رئیس هیأت مدیره بانک صادرات ایران، به نیابت از مهندس پیشرو مدیرعامل این بانک در این مراسم  حضور یافت و لوح و تندیس ویژه را دریافت کرد.
در بخشی از این لوح تقدیر خطاب به مهندس پیشرو آمده است: « ضیافت کتاب در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرصه بروز شور و شعور فرهنگی مردمی بود که به پشتوانه تمدنی کهن عمیق و متعالی بهشت دانایی را در سال « اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی » بر تارک عرصه فرهنگ کشور عزیزمان متجلی کردند. این همه را مرهون اهتمام و کوشش مجاهدانه از سوی جنابعالی و همکاران گرانقدرتان هستیم. این لوح به پاس همت والا و تلاش بی‌شائبه در برگزاری هرچه با شکوه‌تر این رویداد عظیم فرهنگی بین‌المللی تقدیم می‌شود.»
گفتنی است بانک صادرات ایران در راستای رسالتهای فرهنگی و اجتماعی خود، برای هفتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان زمینه انجام کلیه فعالیتهای بانکی را در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم و بنکارتهای الکترونیکی به منظور خرید کتاب در نمایشگاه را در کلیه شعب خود توزیع نمود.همچنین این بانک به منظور تسهیل و رفاه بیشتر ناشران، فروشندگان محصولات فرهنگی، بازدیدکنندگان و … با استقرار یک شعبه موقت، ٢٠ باجه online سپهری، نصب و راه اندازی بیش از ٣ هزار دستگاه کارت خوان متصل به حسابهای بانک صادرات ایران در غرفهها، استقرار ٤٤ دستگاه خودپرداز سالنی و سیار، به علاقهمندان  علم و فرهنگ خدمات بانکی ارائه نمود​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  1