سرعت، قدرت و پهنه سیگنال WiFi خود را افزایش دهید

در حالت عادی یک WiFi باید همه وسعت محیط خانه یا اداره شما را پوشش دهد تا بتوانید از هر نقطه ای و با هر دستگاهی به آن متصل شوید. اما در اغلب موارد کاربران از نهایت قدرت سیگنال WiFi خود بهره نمیبرند. این موضوع میتواند در ارتباط با فاکتورهای متعددی باشد که در اینجا شما را با آنها آشنا میسازیم تا از WiFi خود در حد مطلوب استفاده کنید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در حالت عادی یک WiFi باید همه وسعت محیط خانه یا اداره شما را پوشش دهد تا بتوانید از هر نقطه ای و با هر دستگاهی به آن متصل شوید. اما در اغلب موارد کاربران از نهایت قدرت سیگنال WiFi خود بهره نمیبرند. این موضوع میتواند در ارتباط با فاکتورهای متعددی باشد که در اینجا شما را با آنها آشنا میسازیم تا از WiFi خود در حد مطلوب استفاده کنید.

 امروزه وضعیت به گونه ای است که تقربا در اغلب موارد در بین سیگنالهای WiFi به سر میبریم و با گوشی های هوشمند، لپتاپ و تبلت های خود از اینترنت بیسیم لذت میبریم.

اما واقعیت آن است که این استفاده ما یک استفاده حداکثری از ظرفیت های WiFi نیست و با در نظر گرفتن مجموع فاکتورها و عوامل موثر بر کیفیت استفاده از WiFi شاهد خواهیم بود که در راستای استفاده مطلوب از اینترنت بی سیم باید یکسری از اقدامات را صورت دهیم. اقداماتی که البته نیاز به کار چندان حرفه ای هم ندارد و از دست همه کس ساخته است:

سرعت،

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  41  =  48