تاکید بر منابع ارزان و درآمد مبتنی بر کارمزد خدمات

خواجه‌حسنی با تاکید بر افزایش اطلاعات و تلاش کارکنان برای جذب منابع ارزان قیمت، درآمد مبتنی بر کارمزد خدمات و اعطای تسهیلات عقود مشارکتی کوتاه مدت، آنها را ضامن رشد، بقا و توسعه سازمان در راستای سودآوری دانست.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،خسرو خواجه حسنی و محمد فطانت‌فرد اعضای هیأت مدیره بانک ملی ایران با حضور در استان گیلان ضمن شرکت در جلسه هم‌اندیشی رئیس و معاونین اداره امور، روسای حوزه و شعبه ممتاز رشت استراتژی بانک برای توسعه فعالیت‌ها را تشریح کردند.
 

در این جلسه آقای خواجه‌حسنی با تاکید بر افزایش اطلاعات و تلاش کارکنان برای جذب منابع ارزان قیمت، درآمد مبتنی بر کارمزد خدمات و اعطای تسهیلات عقود مشارکتی کوتاه مدت، آنها را ضامن رشد، بقا و توسعه سازمان در راستای سودآوری دانست.

وی در ادامه به اهمیت و بزرگی بانک ملی ایران اشاره کرد و گفت: باید نگاه همه همکاران و توجه ایشان، بهبود شاخص‌های بانک در همه زمینه‌ها، متناسب با نام و بزرگی سازمان باشد.

وی با تاکید بر لزوم استقرار نظام جانشین‌پروری، آن را وظیفه‌ای خطیر، حساس و سرنوشت ساز برای بانک دانست و آموزش صحیح نیروهای مستعد و با انگیزه را از اصول اولیه آن برشمرد.

در بخش بعدی این نشست دکتر فطانت‌فرد نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مدیران اداره امور شعب گیلان بر برنامه‌ریزی صحیح و حرکت در مسیر رسیدن به اهداف سازمانی تاکید کرد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  −  34  =