لزوم توجه به پدافند غیرعامل در فناوری اطلاعات

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در فناوری اطلاعات در بخشهای مختلف باید به مسائل پدافند غیرعامل توجه شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مرتضی براری – معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – رصد مشکلات استانها، توسعه زیرساختها، توسعه دولت الکترونیک و توسعه شرکتهای دانش بنیان را در ایجاد اشتغال، کسب و کار و توسعه شبکه ارتباطی موثر دانست.

 

وی با بیان این که در فناوری اطلاعات در بخشهای مختلف باید به مسائل پدافند غیر عامل نیز توجه شود افزود: امنیت موضوعی است که همراه هر پدیده و تکنولوژی باید تعریف شود و بحث پدافند غیرعامل هم در کنار امنیتی مورد توجه دست اندارکاران امر قرار بگیرد.

 

وی که در نشستی در استانداری اردبیل صحبت میکرد به ارائه خدمات یکسان به مردم با کدسازی تلفن ثابت در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: با کدسازی تلفن ثابت در استان همه مردم به یک اندازه می توانند از تنوع خدمات ارائه شده در این حوزه بهره مند شوند.

 

براری همچنین نسبت به حل مشکلات مخابراتی و افزایش شبکه های ارتباطی در استان اردبیل قول مساعد داد.

 

 

در ادامه مجید خدابخش استاندار اردبیل هم در این نشست با اشاره به اینکه حفط ، نگهداری و دستیابی به شبکه ارتباطی نقش تعیین کننده ای در تسهیل ارتباطات فعالان اقتصادی استان دارد، گفت: در صورت ارتقای فرهنگ کسب و کار مبتنی بر فناوری اطلاعات، شاهد ایجاد فرصتهای شغلی جدید ، کار آفرینی ، کاهش بیکاری و رشد و توسعه بیش از پیش استان اردبیل خواهیم بود.

 

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور بررسی مشکلات مخابراتی و شبکه های ارتباطی به استان اردبیل سفر کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

52  −    =  44