بسته اعتباری اصناف بانک ملت ارائه شد

از این پس پذیرندگان پایانه های فروش این بانک، اصناف می توانند درخواست استفاده از بسته های اعتباری را به صورت اینترنتی و از طریق سامانه تام ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک ملت در راستای ارائه خدمات نوین بانکی با تسریع در برآورده نمودن نیازهای اعتباری و مالی مشتریان و ایجاد پیوند بین پایانه های پرداخت الکترونیک (POS فروشگاهی) و محصولات اعتباری، طرحی تحت عنوان "بسته اعتباری اصناف پذیرنده کارتخوان (POS فروشگاهی)" تدوین نموده است.

 براساس این گزارش آن دسته از مشتریانی که از پایانه های POS فروشگاهی بانک ملت استفاده می نمایند، می توانند از خدمات اعتباری ویژه ای که در این خصوص تهیه شده است، استفاده نموده و با افزایش استفاده از پایانه های POS فروشگاهی نسبت به افزایش سقف تسهیلات بهره مند شوند.
مشتریان گروه هدف بسته های اعتباری پذیرندگان ملت، اصناف کشور، جایگاه داران سوخت و متخصصان می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتیhttp://taam.bankmellat.ir  یا مراجعه به صفحه اصلی سایت بانک ملت به نشانیhttp://bankmellat.ir  پس از مشاهده شرایط بسته های اعتباری مورد نظر و در صورت احراز شرایط لازم مطابق با شرایط بسته مورد نظر، درخواست اخذ تسهیلات اعتباری مورد نظر خود را از طریق سامانه اینترنتی تام  بانک ملت ارائه و مراحل پیشرفت درخواست خود را در سامانه مذکور مشاهده و پیگیری کنند.
گفتنی است افراد واجد شرایط، جامعه اصناف کشور اعم از تجار،کسبه کل و جزء می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

68  −  65  =