کیهان: چه کسی گفته آمار طلاق بالاست؟

کیهان در برابر آمارنگران کننده طلاق که جنتی از آن یاد کرد نوشت:آقای جنتی باید توضیح دهد که به استناد کدام آدرس و آمار غلط مدعی است از هر 3 خانواده تهرانی یکی به طلاق می‌انجامد؟! یا از هر 4 ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود؟‌!

خبرآنلاین: کیهان با بیان این جمله از قول وزیر ارشاد که گفته بود:"شما نگران این هستید که چرا یک خانم در شهر ساپورت پوشیده ما هم معتقدیم که باید دولت در این زمینه روش‌هایی را برای اصلاح در پیش بگیرد اما نگرانی ما نگرانی وضع اقتصادی و جوانان است که با مشکل ازدواج، مسکن و شغل درگیرند و این ام‌الفساد مشکلات شده است" نوشت: آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نه وزیر اقتصاد یا صنعت و رفاه.

 بنابراین ایشان نمی‌تواند به جای پاسخگویی در زمینه مسئولیت خود و برخی کوتاهی‌ها در این زمینه، از مشکلات اقتصادی سخن بگوید. اصرار بر این امر به معنای سلب صلاحیت ایشان از خود است ضمن اینکه اگر کاربلد امور اقتصادی هستند، طبیعتا باید از وی در جای خود استفاده کرد و نه در حوزه ترویج و صیانت از فرهنگ اسلامی.

کیهان همچنین در برابر آمارنگران کننده طلاق که جنتی از آن یاد کرد نوشت:"آقای جنتی باید توضیح دهد که به استناد کدام آدرس و آمار غلط مدعی است از هر 3 خانواده تهرانی یکی به طلاق می‌انجامد؟! یا از هر 4 ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود؟‌!"

 گفتنی است آمار افزایش نرخ نگران کننده طلاق در سالهای اخیر بارها از سوی مراکز مختلف اعلام ودر رسانه ها از جمله کیهان درج شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  75  =  82