تازه ترین رده بندی بازیکنان جام جهانی / سقوط شدید پولادی

در تازه‌ترین رده‌بندی اعلام شده از سوی فیفا مهرداد پولادی همچنان بهترین بازیکن آسیایی جام بیستم است اما به دلیل حذف زودهنگام ایران، ستاره‌های تیم‌هایی که در جام ماندند، از مهرداد سبقت گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فیفا که در پایان هر دور از بازی‌های جام جهانی 2014 برزیل نمرات کارشناسان و آنالیزورها به ستاره‌های حاضر در جام بیستم را منتشر می‌کند، یک روز پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی میانگین امتیازات تمامی بازیکنان حاضر در جام جهانی 2014 برزیل را اعلام و رده‌بندی جدید بهترین‌های جام بیستم را منتشر کرد.

در این فهرست مهرداد پولادی همچنان بهترین بازیکن ایران و آسیا در جام جهانی 2014 برزیل است اما به دلیل حذف زودهنگام ایران، پولادی از رده 52 جام جهانی به رتبه 85 سقوط کرد.

مهرداد پولادی که در پایان مرحله گروهی در جمع 50 بازیکن برتر جام و بیست مدافع برتر رقابتها بود، در پایان مرحله یک هشتم نهایی در رده بیست‌و‌دوم بهترین مدافعان جام بیستم قرار گرفت و رتبه 52 جام جهانی را داشت اما او حالا با معدل 8.38 امتیاز دارای رتبه 85 جام جهانی است و در رده‌بندی مدافعان حاضر در جام بیستم هم رتبه 34 را در اختیار دارد.

پولادی، گوچی و صادقی همچنان 3 بازیکن برتر ایران در جام جهانی 2014 برزیل هستند و در جمع 11 بازیکن برتر آسیا در جام جهانی قرار دارند.

علیرضا حقیقی نیز همچنان دروازه‌بان هجدهم جام بیستم است اما احتمال دارد در رده‌بندی بعدی که در پایان مرحله نیمه‌نهایی منتشر می‌شود، یک یا دو پله در صورت درخشش جولیو سزار برزیلی و تیم کرول هلندی سقوط کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =