تصویب صورت‌های مالی سال ۹۲/ سود هر سهم ۲۸۵ ریال تعیین شد

در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا، صورت های مالی شرکت بیمه دانا منتهی به 29 اسفند ماه 1392 تصویب وEPS این شرکت حدود 285 ریال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه دانا که امروز 18 تیر برگزار شد، صورت‌های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه 1392 مطرح و پس از قرائت بندهای آن به تصویب مجمع رسید.

در این نشست که با حضور صادق مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاون اداری مالی، رییس شورای فنی، مدیر امور مالی و نمایندگان سازمان حسابرسی و بازرس قانونی، سازمان بورس و اوراق بهادار، سهام عدالت، سازمان تامین اجتماعی، بورس و حدود 150 نفر از سهامداران حقیقی برگزار شد، ابتدا گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت ارائه شد و سپس بازرس قانونی گزارش صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند ماه سال 1392 را بند به بند قرائت کرد که بعد از بررسی و توضیح در باره جزییات آنها ، به تصویب مجمع رسید.

در این جلسه پس از تعیین حق الزحمه اعضای غیر موظف هیات مدیره ، موسسه داریا روش به عنوان حسابرس و بازرس قانونی شرکت و روزنامه های دنیای اقتصاد و اطلاعات انتخاب شدند.

بر اساس گزارشات ارائه شده در مجمع عمومی بیمه دانا EPS این شرکت در سال مالی منتهی به اسفند ماه سال 92 حدود 285 ریال بوده است و سود تقسیمی با رشدی دو برابری نسبت به سال مالی 91 حدود 110 ریال اعلام شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  12