دلیلی عجیب برای تخلیه نکردن خانه اجاره ای

مستأجر خوش‌نشین به‌ بهانه جالبی، خانه اجاره‌ای را ترک نکرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از ایران، مستأجر خوش‌نشین به‌ بهانه جالبی، خانه اجاره‌ای را ترک نکرد و صاحبخانه چاره‌ای جز شکایت ندید. پیرزن 65 ساله که خانه 100 متری‌اش در حوالی میدان ونک را با رهن 85 میلیون تومانی به زوج جوانی اجاره داده بود، با تمام شدن مهلت یک ساله اجاره، ناچار به مراجعه به مراجع قضایی شد.

 

این پیرزن که با چهره‌ای شاد از جلسه شعبه 108 مجتمع شماره 5 شورای حل اختلاف تهران بیرون آمده بود، با اشاره به بهانه عجیب مستأجرش برای تخلیه نکردن ساختمان گفت: «پسرمان ازدواج کرده است و می‌خواهیم خانه را دراختیار او و عروسمان قرار دهیم. اما مستأجر واحدمان به این بهانه که خانه‌ای بهتر از اینجا پیدا نمی‌کند، واحدمان را تخلیه نمی‌کند و ما را ناچار به شکایت و گرفتن حکم تخلیه کرده است.

20 روز بعد از شکایتم، حکم تخلیه صادر شده است و تا یک هفته دیگر، در صورت تخلیه نکردن، حکم را به‌کلانتری 145 ونک می‌برم و از آنها می‌خواهم که با توجه به این‌حکم، برای تخلیه ساختمان به ما کمک کنند. وی گفت: با گذشت ماه‌ها از تمام شدن مهلت اجاره زوج جوان و واریز شدن رهن 85 میلیونی به حساب دولت توسط صاحبخانه، تنها یک هفته به مستأجر خوش نشین فرصت داده شده است نسبت به تخلیه واحد مسکونی اقدام کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  56