خزاعی به پست قبلی خود برگشت

طی حکمی از سوی دکتر علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر محمد خزاعی به سمت معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران منصوب شد. وی از سال 1381 تا 1386 معاون وزیر و ریس کل سازمان سرمایه گذاری را بر عهده داشت

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران، در این حکم آمده است:
نظر به  تخصص،تعهد، تجارب و توانمندی های جنابعالی به موجب این حکم بعنوان معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق اوصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید حضور فعال داشته باشید.
توفیق و سربلندی جنابعالی را در تقویت عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انجام وظایف محوله  از خداوند متعال مسئلت دارم.
شایان ذکر است، پیش از این دکتر بهروز علیشیری معاون وزیر و رییس کل سازمان سرمایه گذاری را بر عهده داشته، وی با حکم وزیر اقتصاد به عنوان مشاور وزیر امور اقتصادی و داراریی منصوب شد

.
گفتنی است، دکتر خزاعی  از سال 1381 تا  1386 معاون وزیر و ریس کل سازمان سرمایه گذاری را بر عهده داشته که پس از آن وی به مدت شش سال در خلال سال های 1386 الی 1392  بعنوان نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد مشغول به خدمت بوده که پس از پایان ماموریت وی از سازمان ملل متحد، مجددا از سوی وزیر امور اقتصادی و دارایی به عنوان ریاست کل سازمان سرمایه گذاری و کمکهای اقتصادی و فنی ایران برگزیده شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  4  =