عرضه‌ خدمات متمرکز با مدیریت یکپارچه شبکه

در سال 1396 باید در حوزه شبکه، علاوه‌بر اینکه به‌عنوان یک شرکت مخابراتی، به ارائه‌ سرویس بپردازد، خدمات رسانه‌ای هم ارائه کند و به یک شرکت خلاق و چندبعدی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا معاون شبکه شرکت مخابرات ایران از آغاز به‌کار پروژه ملی IPNI و NOC خبر داد.  عبدالعظیم قنبریان در این خصوص گفت:
 شعار پروژه NOC، ارائه‌ سرویس متمرکز با مدیریت یکپارچه شبکه است و چشم‌انداز ما در این پروژه، پیاده‌سازی NOC یکپارچه برای شبکه ثابت و سیار در جهت تحقق MCF است.  او با اشاره به پایان پروژه OMC افزود: به واسطه‌ اجرای این پروژه، حدود پنج هزار نقطه (node) شبکه در 30 نقطه استانی جمع‌آوری و ساماندهی شد.  معاون شبکه شرکت مخابرات ایران تاکید کرد: به‌زودی استراتژی مخابرات ایران در حوزه IT و شبکه نهایی می‌شود. این استراتژی یک رسالت عملی است و تحقق آن هماهنگی و همکاری همه مدیران مخابرات ایران و مخابرات استان‌ها را می‌طلبد.  به گفته وی و در سال 1396 باید در حوزه شبکه، علاوه‌بر اینکه به‌عنوان یک شرکت مخابراتی، به ارائه‌ سرویس بپردازد، خدمات رسانه‌ای هم ارائه کند و به یک شرکت خلاق و چندبعدی تبدیل شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  8  =  40