توضیح درباره خبر هسته ای صدا و سیما

نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت : خبر پخش شده در اخبار سراسری در خصوص توقف موقت مذاکرات بر اساس اظهار نظر وزارت خارجه و با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از باشگاه خبرنگاران جوان: نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما گفت : خبر پخش شده در اخبار سراسری در خصوص توقف موقت مذاکرات بر اساس اظهار نظر وزارت خارجه و با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر بوده است.

 سید رمضان شجاعی‌کیاسری در خصوص خبر پخش شده در بخش خبری ساعت 21 روز یکشنبه – 22 تیر ماه – شبکه اول گفت : با توجه به بررسی‌های صورت گرفته ، متن خبر برگرفته از نظر و دیدگاه مسئولین وزارت خارجه بوده که با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر بصورت موقت روند مذاکرات متوقف و بعد از یک هفته مجدداً مذاکرات از سر گرفته خواهد شد .
 
 نایب رئیس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما تصریح کرد: با توجه به صحبت‌های آقای ظریف ، وزیر محترم خارجه بنا است در هفته آینده شیوه‌های جدید و نوآورانه ای در مذاکرات مطرح شود .
 
شجاعی‌کیاسری خاطرنشان کرد:  صدا و سیما در انتقال خبر فقط به صحبت‌های مسئولین وزارت خارجه استناد کرده است و اگر هم تعارضی وجود دارد مسئولین وزارت خارجه باید پاسخگو باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4