خانواده بانک ملی تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی(بستری) قرار گرفت

با همکاری بیمه البرز ;

و برای اولین بار خانواده بزرگ بانک ملی ایران تحت پوشش بیمه درمان تکمیلی(بستری) قرار گرفتصبح امروز با حضور مدیران عامل بانک ملی ایران و بیمه البرز ، تفاهمنامه همکاری با موضوع بیمه درمان تکمیلی(بستری) همکاران بانک منعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بر این اساس همکاران بانک ملی ایران و خانواده های آنها از اواسط مرداد ماه امسال با استفاده از پوشش کامل بیمه ای شرکت بیمه البرز، امکان استفاده از خدمات بستری در بیمارستان های طرف قرار داد با بیمه مذکور را علاوه بر بیمارستان این بانک در سراسر کشور خواهند داشت.
این یادداشت تفاهم همکاری به عنوان تحولی در حوزه خدمات درمانی بانک ملی ایران در طول دوران فعالیت خود محسوب می شود.
دکتر عبدالناصر همتی مدیر عامل بانک ملی ایران در این مراسم ابراز داشت:بیمه تکمیلی درمان موضوع مهمی است که برای اولین بار در بانک ملی ایران انجام می شود و قطعا تحولی اساسی و بنیانی درحوزه خدمات درمانی بانک ایجاد خواهد کرد.
وی گفت:این بیمه هم باعث دریافت خدمات درمانی بهتر از سوی همکاران بانک و جلب رضایت آنها خواهد شد و هم به بهینه شدن خدمات بیمارستان بانک کمک خواهد کرد.
همتی، دسترسی به بیمارستان ها و مراکز درمانی مختلف علاوه بر بیمارستان بانک جهت امور بستری وحذف پیچیدگی و بوروکراسی اداری را از جمله دستاورد های این خدمت برای همکاران بانک عنوان کرد.
سید رسول تاجدار مدیر عامل بیمه البرز نیز در این مراسم با تقدیر از مدیران بانک ملی ایران به جهت انتخاب بیمه البرز به عنوان بیمه بستری همکاران این بانک گفت: برای مجموعه بیمه البرز مایه مباهات وافتخار است که این تفاهمنامه را با بزرگترین موسسه مالی کشور منعقد کرده است و امیدواریم با یاری خدا بتوانیم خدمات خوبی به همکاران بانک ملی ایران بدهیم.
وی با تبین جایگاه بیمه البرز در صنعت بیمه کشور ابراز امیدواری کرد این تفاهمنامه سرانجام خوبی داشته باشد و موجب رضایت کارکنان بانک ملی ایران شود.
لازم به ذکر است در مراسم مذکور تنی چند از مدیران ارشد دو سازمان حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  −  73  =