ذوالفقاری: قصد قدردانی از کریمی را داریم

سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: کریمی بازیکن بزرگی است برای تراکتور زحمات بسیاری کشید و درصدد هستیم تشکری درخور نام وی از علی کریمی صورت دهیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در مورد تیموریان گفت: زمانی که در استانبول اردو زده بودیم صحبت شد که تیموریان را به تراکتور بیاوریم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ادامه تصریح کرد: زمانی که از اردو ترکیه بازگشتیم متوجه بستن قرارداد تیموریان با استقلال شدیم و این موضوع منتفی شد حتی اگر صحبت‌هایی که می‌شود و می‌گویند تیموریان برای بازی در استقلال شرط گذاشته اگر این شرط موجب فسخ قرارداد وی شود دیگر بازیکنان تیم تکمیل شده‌اند و جای خالی در تیم باقی نمانده است.

سرپرست تراکتور در مورد خداحافظی کریمی اظهار داشت: تراکتوری‌ها هم مانند بسیاری از فوتبالی‌ها از وداع علی کریمی ناراحت شدند تراکتور صددرصد یک تشکر به علی کریمی بدهکار است کریمی زمانی که در تراکتور بازی می‌کرد کمک شایانی به تیم کرده است مطمئنا با مدیریت در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد تا بتوانیم تشکر قابل قبولی از علی کریمی صورت دهیم و یا شاید اصلا با کریمی صحبت کردیم تا بتوانیم وی را راضی به بازگشت به فوتبال کنیم زیرا فوتبالیستی مانند کریمی به ندرت پیدا می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =