شکایتی که ۲۳ میلیارد دلار آب خورد!

شکایت یک زن آمریکایی از شرکت دخانیات رینولدز باعث شد این شرکت آمریکایی 23 میلیارد دلار جریمه شود. این حکم بی سابقه باعث شد باقی شرکت‌های دخانی حسابی حواسشان را جمع کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله مهر شکایت یک زن آمریکایی از شرکت دخانیات رینولدز باعث شد این شرکت آمریکایی 23 میلیارد دلار جریمه شود. این حکم بی سابقه باعث شد باقی شرکت‌های دخانی حسابی حواسشان را جمع کنند.

23 میلیارد دلار غرامت به‌خاطر اطلاع رسانی نادرست. این، حکمی است که یک دادگاه در امریکا برای یک شرکت معروف تولیدکننده سیگار برید.چند روز پیش  بی بی سی خبر داد فردی به نام «سینسیا رابینسون» از  شرکت معروف «رینولدز» شکایت کرده‌است. خانم رابینسون در سال 1996 همسرش را به علت مصرف زیاد سیگار و ابتلا به سرطان ریه از دست داده است.

 حالا این خانم اطلاع رسانی نادرست از مضرات سیگار را دلیل فوت شوهرش می‌داند. او اولین بار در سال 2008 از این ابرگروه اقتصادی شکایت کرد و به دنبال گرفتن غرامت از این کارخانه افتاد. به گفته بی بی سی در طول 4 هفته برگزاری دادگاه وکلای خانم رابینسون سعی کردند اهمال کاری رینولدز را در آگاهی سازی مصرف کنندگان از مضرات دخانیات ثابت کنند.
 

شکایتی
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  20  =  23