شمار مشتریان همراه بانک ملت به سه میلیون نفر رسید

محمد رضا ساروخانی اعلام کرد:

مدیرعامل بانک ملت تعداد تراکنش کارتخوان های این بانک را 228 درصد و رشد مبلغ تراکنش های این دستگاه ها را 32 درصد عنوان کرد و از لحاظ مبلغ تراکنش ها رتبه اول نظام بانکی کشورمان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،  محمد رضا ساروخانی با اعلام این خبر گفت: بانک ملت از لحاظ مبلغ تراکنش ها رتبه اول نظام بانکی کشورمان را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین به افزایش استقبال مردم از خدمات الکترونیک بانک ملت اشاره کرد و افزود: شمار مشتریان همراه بانک ملت با 87 درصد رشد به سه میلیون نفر، تعداد مشتریان بانکداری اینترنتی با 23 درصد رشد به دو میلیون و 950 هزار نفر و تعداد مشتریان تلفنبانک با 23 درصد رشد به بیش از 867 هزار نفر افزایش یافته ضمن این که تعداد کارتخوان های فروشگاهی بانک ملت نیز با 19 درصد رشد به 620 هزار دستگاه در پایان سال 92 رسیده است.

مدیرعامل بانک ملت با اشاره به استقبال بورس از سهام بانک ملت و حجم بالای تراکنش های انجام شده روی سهام این بانک در بازار سرمایه، خاطرنشان کرد: ارزش بازار سهام این بانک در پایان سال گذشته 101 هزار و 760 میلیارد ریال اعلام شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  2