میزان جریمه جعل کارت معافیت چقدر است؟

دیروز به طور اتفاقی با یکی از مدیران فوتبالی برخورد کردیم که اعتقاد داشت رسانه ها بی دلیل شلوغش کرده اند و بحث کارت جعلی معافیت از خدمت سربازی فوتبالیست ها نباید در بوق و کرنا شود!

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،هر چقدر سعی کردیم طرف را قانع کنیم که جعل صورت گرفته و این مغایر با شعار فیرپلی فیفاست و حق سایر تیم ها ضایع شده موفق نشدیم. او حرف خود را می زد و ما هم اصرار بر برخورد قاطعانه با برخی بازیکنان داشتیم و در نهایت به جایی نرسیدیم.

البته از ایشان که در فوتبال به جز مفهوم پول و شهرت چیز دیگری نمی شناسد و سابقه و وضعیت زندگی اش قبل و بعد از حضور در ورزش مشخص است، انتظاری بیش از این نداریم اما گلایه ما از مسوولان بالادستی است که با مماشات خود کار را به اینجا رسانده اند.

به راستی اگر من و شما یا یک فرد عادی اقدام به جعل کارت معافیت از خدمت سربازی می کرد چه می شد؟ طبق قانون حداقل 2سال حبس در انتظارش بود اما حالا چی؟

متاسفانه یکی از این متهمین به جای عذرخواهی یا حداقل سکوت تهدید کرده و از باشگاهش خواسته که لیگ را تحریم کنند!

البته به نظر می رسد این مرتبه فدراسیون و سازمان لیگ عزم جزمی برای برخورد داشته باشند زیرا جلوی بازی 21 بازیکن در لیگ برتر را گرفته اند که در بین آنها اسامی شناخته شده ای به چشم می خورد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  −  19  =