محدودیت تردد در آزادراه های منتهی به تهران

در برخی آزادراه های منتهی به تهران به دلیل عملیات بهسازی محدودیت های زمانی در تردد تعیین شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: در برخی آزادراه های منتهی به تهران به دلیل عملیات بهسازی محدودیت های زمانی در تردد تعیین شده است.

در شبانه‌روز گذشته، کل تردد ثبت‌شده در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل 8.9 درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 18 درصد، اوج تردد بین ساعات 19  الی 20 و کمترین تردد بین ساعات 5 الی 6 صبح صورت پذیرفته است.

محورهای دارای بیشترین  تردد طی 24 ساعت گذشته عبارتند از: آزادراه کرج – تهران، آزادراه تهران-کرج، آزادراه قزوین – کرج و آزادراه کرج- قزوین.

براساس این گزارش در آزادراه کرج ـ قزوین، مقطع واقع در استان البرز، از مورخ 15 تیر تا 20 شهریور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الی15 به غیر از روزهای پنجشنبه وجمعه و تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات راهسازی وروکش آسفالت باند شمالی، حدفاصل کیلومتر 35 الی 50 ، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود.

در آزادراه قم ـ تهران و بالعکس، مقطع واقع در استان قم، از 10 اردیبهشت تا 31 شهریور، شنبه تا چهارشنبه هر هفته به‌ جز تعطیلات رسمی، از ساعت 7 الی 19 ، به دلیل اجرای عملیات آسفالت‌تراشی و روکش آسفالت و بهسازی، حدفاصل کیلومتر 1 الی 68 قم ـ تهران و کیلومتر 67 الی 135 تهران ـ قم، تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

همچنین در آزادراه کرج ـ تهران مقطع واقع در استان تهران، از مورخ 2 اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، ساعت 9 الی 16، به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری هندسی حدفاصل کیلومتر 6 از ایران خودرو، عبور یک در میان (شطرنجی) در باند کندرو اعمال و تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود.  

در باند شمالی آزاد راه تهران- کرج هم از 12 مرداد تا 31 مرداد، شنبه تا سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای تعطیل، ساعت 22 تا 4، و باند جنوبی آزاد راه تهران- کرج، از ساعت 23:30 اتا 04:30 صبح روز بعد، به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حدفاصل فاصل عوارضی قدیم تا گرمدره، تردد همزمان با اجرای عملیات، با رعایت احتیاط انجام می‌شود و در ساعات پیشنهادی باند جنوبی از پل کلاک مسدود و انحراف ترافیک به سمت جاده مخصوص کرج- تهران  انجام می شود.

براین اساس، محور گرمسار ـ سمنان و بالعکس، واقع در استان سمنان، از مورخ 27 اردیبهشت لغایت 27 مرداد، به‌طور 24 ساعته‌، به دلیل تکمیل تقاطع غیر همسطح سرخه در 22 کیلومتری ماقبل سمنان، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از کنارگذر احداثی انجام می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

63  +    =  64