خبری خوش برای فرهنگیان

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش از ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان خبر داد و گفت: این سازمان با هدف رفاه حال فرهنگیان و جلب رضایت آنها ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حجت الاسلام ناصری زنجانی در گفتگو با مهر با اشاره به اینکه طرح های اقتصادی نو و بسیار خلاقانه ای در آموزش و پرورش آغاز شده افزود: به طور مثال یکی از این طرحها ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان است.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر وزیر آموزش و پرورش دستور ایجاد سازمان رفاهی فرهنگیان را صادر کرده است، اظهار داشت: با ایجاد این سازمان تمامی منابع و امکانات پراکنده در آموزش و پرورش تجمیع می شوند.

وزیر آموزش و پرورش در ابتدای دوران سرپرستی اش در این وزارتخانه از ایجاد سازمان رفاه فرهنگیان با محوریت مسکن، مصرف و درمان خبر داده بود.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه از فروش املاک مازاد آموزش و پرورش خبر داد و گفت: براساس قانون بودجه سال 93، آموزش و پرورش می تواند املاک مازاد خود را بفروش رساند و از محل اعتبار آن در پیشبرد برنامه های عمرانی و تعیین تکلیف مدارس قلع و قمعی و استیجاری استفاده کند. انتهای پیام/ دانا فرهنگیان خبر خوش شما می‌توانید برای دریافت لحظه‌ای اخبار روی مرورگر خود، بدون مراجعه به سایت، از طریق نصب نوار ابزار شبکه اطلاع رسانی دانا اقدام نمایید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =