اختلافات گسترده در هیات مدیره شرکت دخانیات ایران

اختلافات گسترده در هیات مدیره شرکت دخانیات ایران باعث تضعیف فعالیت‌های این شرکت شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اختلاف بین اعضای هیات مدیره بزرگترین شرکت تولید سیگار کشور یعنی شرکت دخانیات ایران باعث شده تا ادامه فعالیت‌های این شرکت تحت الشعاع قرار گرفته و نگرانی‌هایی از بابت کاهش فروش آن و افت سهمش در بازار تشدید شود.

براین اساس شرکت دخانیات ایران دارای پنج عضو هیات مدیره است که به دلیل جابه جایی یک عضو، بین اعضای دیگر اختلاف بوجود آمده است به طوری که امروز سه تن از اعضای هیات مدیره این شرکت طی صورت جلسه‌ای مدعی انتصاب یک مدیر عامل جدید به جای معصوم نجفیان مدیر عامل فعلی این شرکت شدند.

درحال حاضر معصوم نجفیان، امیراسکندری، اسدی، خیری و آتش باری پنج عضو هیات مدیره شرکت دخانیات ایران هستند که اختلاف بر سر جابه جایی امیر اسکندری باعث اتفاقات اخیر شده است.

در این بین اختلاف بین سهامداران اصلی شرکت دخانیات یعنی وزارت تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی و وزارت اقتصاد نیز مزید بر علت شده و مشکلات این شرکت را دو چندان کرده است.

برخی از اعضای هیات مدیره اعتقاد دارند که تغییر یکی از اعضای هیات مدیره شرکت تنها قابل تصویب در مجمع عمومی این شرکت است و نمی توان خارج از این روال یک عضو هیات مدیره را تغییر داد. در همین حال برخی اخبار مطرح شده مبنی بر پلمپ شرکت دخانیات ایران با حکم قضایی تکذیب شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

96  ⁄  24  =