فوتبال کرم خورده ایران

پس از اینکه کمیسیون اصل نود اعلام کرد تا اوایل شهریورماه گزارشش را درباره فساد در فوتبال ارائه می کند حالا گمانه زنی درباره نامهای موجود در پرونده فساد فوتبال ایران شروع شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از سایت برنامه نود: پس از اینکه کمیسیون اصل نود اعلام کرد تا اوایل شهریورماه گزارشش را درباره فساد در فوتبال ارائه می کند حالا گمانه زنی درباره نامهای موجود در پرونده فساد فوتبال ایران شروع شده است.

چه کسانی در پرونده هستند؟ نام چه کسانی قرار است مطرح شود؟ کمیسیون اصل نود مجلس هم نمی خواهد در این باره فعلا شفاف سازی کند. حدود ده ماه از ورود مجلس به این پرونده می گذرد.

خبرها حاکی از آن است که این پرونده پنجاه متهم اصلی دارد و حتی چندین دانه درشت هم در آن وجود دارند. از امروز رسانه ها به دنبال گمانه زنی می روند و نامهای مختلفی مطرح می شود و شاید به همین دلیل لزوم هر چه زودتر اعلام شدن نتایج پرونده فساد دیده می شود.

حمیدرضا رسایی عضو کمیسیون اصل نود اعلام کرده که پنجاه متهم اصلی در این میان شناسایی شده اند و برای پیگیری اتهاماتشان قوه قضاییه وارد می شود.

در هر حال نامهای زیادی به مجلس رفتند و اطلاعاتشان را به کمیسیون اصل نود دادند و حالا وقت آن رسیده است که نتایج پیگیریهای ده ماهه مجلس مشخص شود. برخی رسانه ها اعلام کرده اند که نامهای دیگری غیر از نامهایی که همه حدس می زدند در لیست کمیسیون اصل نود است که با شنیدن نامهایشان ممکن است همه شاخ دربیاورند. کسانی که گفته می شود با نفوذ و عالی مقام هم هستند.

فوتبال ایران کرم خورده است و البته چند سالی است که برنامه نود در کنار بسیاری از رسانه ها این مهم را فریاد زده اند. کمیسیون اصل نود می گوید که برای مجلس ثابت شده که فساد در فوتبال ایران ریشه دوانده و مافیا در این فوتبال وجود دارد. خبر از لیست سیاه 50 نفره می دهد و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال می گوید در فوتبال ایران فساد نیست اما تخلف وجود دارد.

شاید دست روزگار باشد که برنامه نود قبل از کمیسیون اصل نود (هر دو نود دارند) همیشه تخلفات و فسادهای فوتبال ایران را نشان داده است و حالا باید کمیسیون اصل نود در این باره گزارش بدهد. امیدواریم کار را به دقیقه نود نکشانند تا مدیران متخلف و به زعم کمیسیون اصل نود فاسد، پشت نتایج تیم های ملی و باشگاهی و مربیان موفق و نیمه موفق پنهان نشوند.

حالا فقط یک نگرانی وجود دارد، اینکه برخی نامها در این لیست 50 نفره بنا به مصلحت هایی حذف شوند . آن وقت است که فوتبال ایران همچنان کرم خورده باقی می ماند. درست مثل همین طرح زیبا که حسین صافی کشیده است و هر کرمی که می خواهد فوتبال بازی کند با توپی مواجه می شود که مثل یک سیب کرم خورده شده است. تعداد کرمهای سیب فوتبال ایران البته بیشتر از عدد یک است!

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  19