اطلاعیه درباره حادثه مرگبار آنتونف ۱۴۰

سازمان هواپیمایی کشوری، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیمای آنتونف 140 بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند اطلاعات خود را به منظور بررسی علت سانحه در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایرنا: سازمان هواپیمایی کشوری، طی اطلاعیه ای اعلام کرد: از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیمای آنتونف 140 بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند اطلاعات خود را به منظور بررسی علت سانحه در اختیار سازمان هواپیمایی کشوری قرار دهند.

محمد شهبازی مدیر کل دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری اظهار داشت: به منظور جمع آوری اطلاعات مربوط به سانحه هواپیمای آنتونف 140 که 19 مرداد ماه در حوالی فرودگاه مهرآباد، از کلیه کسانی که شاهد پرواز هواپیما بوده و یا از آن فیلم یا عکسی تهیه کرده اند یا اطلاعاتی در این خصوص دارند درخواست می شود از طریق مسیرهای ارتباطی زیر اطلاعات خود را در اختیار دفتر ایمنی و بررسی سوانح سازمان هواپیمایی قرار دهند.

وی با بیان اینکه اطلاعات دریافت شده فقط به منظور بررسی سانحه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، افزود: در صورتی که افراد مایل باشند می توانند اطلاعات، فیلم و عکس خود را به صورت بدون نام و مشخصات به نشانی aig@cao.ir ارسال و یا با شماره تلفن 66073526 تماس بگیرند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  48