جوانسازی پوست در ۲ هفته

برای جوان‌تر شدن لازم نیست کار های عجیب و غریب بکنید، فقط کافی است چند ترفند ساده به برنامه روزانه‌تان اضافه کنید.این برنامه دوهفته‌ای یک نقطه شروع خوب است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مجله سیب سبز: همه چیز را امتحان کرده‌اید؟ بخش قابل توجهی از حقوق‌تان را برای تهیه کرم‌های معجزه‌بخش خرج کرده‌اید و از حجامت گرفته تا گیاهخواری را هم تجربه کرده‌اید، اما فایده‌ای نداشته؟ تصور می‌کنید جوش‌ها و چروک‌های روی پوست‌تان از هیچ راهی رام نمی‌شوند و خشکی پوست قرار نیست دست از سر شما بردارد؟ منفی‌بافی را تمام کنید. ما به شما نشان می‌دهیم که برای بازسازی پوست آسیب‌دیده‌تان، تنها به کمی حوصله نیاز دارید.

نیازی نیست از همین امروز رژیم غذایی‌تان را دگرگون کنید و هر شب انبوهی از کرم و لوسیون را روی پوست‌تان بمالید؛ شما می‌توانید تغییراتی که پوست‌تان نیازمند آن است را آرام‌آرام و در 14 روز به زندگی‌تان وارد کنید. بدون شک تمام مشکلات پوستی شما در این دو هفته برطرف نمی‌شود اما برنامه ما می‌تواند در شکل‌گیری عادات موثر در حفظ سلامت پوست و ماندگار شدن این عادات در زندگی‌تان تاثیرگذار باشد.

درمان خانگی جوش‌ها

جوش‌جوشی هستید؟

زدن آکنه و جوش‌های ناخوانده تمامی ندارد، حتی بالا رفتن سن هم کمکی به شما نمی‌کند؟ حق دارید. ورق خوردن تقویم، تغییرات هورمونی، استرس، منافذ مسدود شده پوست و حتی ژنتیک می‌تواند جوش‌ها را به همراه همیشگی زندگی‌تان تبدیل کند.

فهرست خرید شما

• پاک‌کننده گوگردی
• مرطوب‌کننده بدون چربی
• سرم ویتامین A
• کپسول روغن ماهی
• ماسک خاک رس
 

بازسازی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =