دایی:مایلی‌کهن فوتبال را زیر سوال می‌برد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از نتایج چهار هفته ابتدای فصل مورد انتقادات زیادی قرار گرفته وعده داده تیمش از دیدار برابر پدیده روزهای خوبش را شروع کند. علی دایی همچنین به صحبت های مایلی‌کهن واکنش نشان داد و گفت: قوه محترم قضائیه برای سومین بار او را محکوم کرده است. ایشان از جمله افرادی هستند که فوتبال مملکت را زیر سئوال می‌برند و مدام پشت سر من حرف می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی دایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده مشهد  ضمن بیان مطلب فوق گفت: فردا یک بازی بزرگ و سخت را پیش رو داریم. در 4 بازی گذشته نتایج ضعیفی گرفته‌ایم و برابر پدیده حق اشتباه نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: در بازی‌های گذشته، بیشتر از اینکه مغلوب حریف شویم، روی اشتباهات خودمان مغلوب شدیم زیرا توپ را به راحتی به حریف واگذار کردیم و متاسفانه درست کار نکردیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: هرچند پدیده به تازگی لیگ برتری شده اما تیم خطرناک و سخت کوشی است. 

وی با اشاره به اینکه از فردا یک پرسپولیس دیگر را خواهید دید، افزود: دیگر امتیاز از دست نمی‌دهیم و هواداران را ناراحت نمی‌کنیم. البته 3-4 بازیکن را به دلیل مصدومیت، پیام صادقیان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و مهرداد پولادی هم که تمرینات شرکت نمی‌کند.

دایی با اشاره به اینکه از فردا روز به روز بهتر خواهیم شد، یادآور شد: یک نشست خصوصی با بازیکنان داشتیم و آنها همدل شده‌اند تا در بازی‌های آینده به موفقیت تیم کمک کنند.

وی در مورد اینکه آیا جایگزین مناسبی برای رضا نوروزی دارید؟، تصریح کرد: مطمئنا جوانان خوبی را در اختیار داریم که در بازی‌های بعدی از آنها استفاده خواهیم کرد زیرا تلاش‌مان این است از تمام سرمایه‌های خود به خوبی استفاده کنیم. هادی نوروزی هم مصدوم است و عباس‌زاده نیز مانند فصل پیش آماده نیست. باید دید وضعیت نوروزی به کجا می‌کشد تا در مورد جای خالی او بحث و بررسی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین افزود: حتی اومانا را هم برای ترمیم خط دفاعی خود جذب کردیم و از او در خط دفاع استفاه خواهیم کرد تا با تلاش او و سایر بازیکنان، فردا دومین پیروزی خود در لیگ برتر را بدست آوریم.

وی در مورد اینکه آیا این موضوع صحت دارد که شما به رضا حقیقی نیاز ندارید؟، تاکید کرد: نمی‌دانم این چه صحبتی است، شما خبرنگاران می‌‎توانید به فوتبال کمک کنید اما برخی مواقع سوالات شما بی‌معنی و بی‌خود است و فوتبال را به حاشیه می‌برد.

علی دایی در ادامه در خصوص احتمال جذب کریم انصاریفرد به جای رضا نوروزی تاکید کرد: به شخصه کریم را دوست دارم. او یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ما محسوب می‌شود. با این حال باید با این بازیکن صحبت کنیم و ببینیم شرایطش با شرایط ما جور در بیاید.

وی در خصوص "چویی" بازیکن کامرونی که در تست پرسپولیس رد شد هم گفت: من هنوز اسم این بازیکن را به خوبی نمی‌دانم. او در حد و اندازه تیم ما نبود. من که چند سال است فوتبال بازی نمی‌کنم از چویی بهترم! او سال 2008 – 2009 بهترین بازیکن نروژ شده بود ولی الان شش سال گذشه است. ما باید بازیکنی بگیریم که مشکل خط حمله ما را رفع کند نه اینکه از رده خارج باشد. ما در ایران بازیکنان بهتری نسبت به چویی داریم.

"محمد مایلی کهن مدعی شده بود مشکلات پرسپولیس با کارت به کارت حل می‌شود". سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این خصوص گفت: همه چیز درباره این آقا مشخص است. قوه محترم قضائیه برای سومین بار ایشان را محکوم کرده است. او همیشه بدون مدرک و سند صحبت می‌کند و دنبال تخریب استقلال و پرسپولیس و ایجاد حاشیه است.

وی تاکید کرد: ایشان از جمله افرادی هستند که فوتبال مملکت را زیر سئوال می‌برند و مدام پشت سر من حرف می‌زند. من به صحبت‌های این آقا اصلا توجه نمی‌کنم و تمام تمرکزم روی تیم پرسپولیس است. اصلا اجازه نمی‌دهم با حرف‌هایش تمرکز پرسپولیس را به هم بزند و تیم را نابود کند.

دایی در پایان گفت: هنوز چهار بازی نگذشته که شروع کرده‌اند علیه تیم صحبت کنند. کسانی که ادعای پرسپولیسی بودن دارند دلشان برای تیم می‌سوزد و باید اینجور مواقع خودشان را نشان بدهند. ما در این شرایط نیاز به کمک، وحدت و همدلی داریم. البته هر روزی که مرا نخواهند از پرسپولیس می‌روم و دیگر کاری به این تیم نخواهم داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  29  =  37