مقبولیت توئیتر در بین کارکنانش

کارکنان توئیتر از اینکه در رده‌بندی Glassdoor از نظر «ارزش و فرهنگ» در جایگاه نخست قرار گرفته‌اند به خود می‌بالند و بسیار هیجان‌زده هستند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از «اقتصادنیوز» توئیتر در رده‌بندی 25 شرکت پیشرو از نظر «ارزش و فرهنگ» در جایگاه نخست قرار گرفت.

کارکنان توئیتر از اینکه در رده‌بندی Glassdoor از نظر ارزش و فرهنگ در جایگاه نخست قرار گرفته‌اند به خود می‌بالند و بسیار هیجان زده‌اند.

Glassdoor در گذشته تنها مدیران برتر اجرایی و مدیران عامل را مورد ارزیابی قرار می‌داد و به رده‌بندی مدیران موفق می‌پرداخت، اما این شرکت برای اولین بار تصمیم به رده‌بندی شرکت‌ها بر اساس فرهنگ و ارزش گرفت و 25 شرکت برتر در این زمینه را معرفی کرد. از میان 25 شرکت برتر در رده‌بندی «فرهنگ و ارزش» Glassdoor  11 شرکت را شرکت‌های مربوط به تکنولوژی تشکیل می‌دهند.

کارکنان شبکه اجتماعی توئیتر دلیل موفقیت خود را کار تیمی، جلسات دوستانه، جو صمیمی و گفت‌وگوی باز بیان کرده‌اند.

یک مهندس نرم‌افزار توئیتر به Glassdoor گفت: جلسات ما روی پشت بام فوق‌العاده است، این جلسات دوستانه و صمیمی باعث افزایش میل به کار تیمی شده است و شاید همین فعالیت‌های ساده، هسته‌های اصلی موفقیت توئیتر را تشکیل داده‌اند. Glassdoor اعلام کرده است فرهنگ و ارزش، حقوق و دستمزد، محل کار و فرصت‌های شغلی عوامل مهم موفقیت برای کارمندان و همچنین شرکت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =