کمپین داغ «آب یخ» از سطل تا سیل!

تب کمپین سطل آب یخ در حالی در ایران داغ‌تر می‌شود که به دلیل بی‌توجهی به بحران کم‌آبی در کشور و تقلید صرف، نارضایتی‌ها و انتقادهایی را هم به‌وجود آورده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، تب کمپین سطل آب یخ در حالی در ایران داغ‌تر می‌شود که به دلیل بی‌توجهی به بحران کم‌آبی در کشور و تقلید صرف، نارضایتی‌ها و انتقادهایی را هم به‌وجود آورده است.

در پی ایجاد کمپینی به نام «چالش سطل آب یخ» (Ice Bucket Challenge) در صفحه‌های اجتماعی که برای حمایت از تحقیق درباره یک نوع بیماری عصبی صعب‌العلاج به راه افتاده است، ‌تعداد زیادی از افراد مشهور در سراسر جهان این چالش را پذیرفتند تا با این کار، علاوه بر درک لحظه‌ای مبتلایان به این بیماری فلج‌کننده اعصاب، به کمک‌ مالی به معرفی این بیماری هم کمک کنند.

ماجرا از این قرار است که چالش سطل آب یخ توسط کسانی ایجاد شده که خود به بیماری «اسکلروز جانبی آمیوتروفیک» یا "ASL" که راه درمانی آن هنوز ناشناخته است، مبتلا هستند. آن‌ها تلاش کردند تا با کمک افراد مشهور و با قدرت در جهان، کمپین خیریه‌ای را برای توجه به این بیماری نادر به وجود آورند تا کمک‌های مالی هم برای تحقیق و پیدا کردن راه های درمان آن تامین شود.
 

کمپین
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

81  +    =  85