وزیر ارتباطات: ریالی از بودجه ۱۵۰۰ میلیاردی وزارت ارتباطات را نگرفتیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگویی با خبرگزاری فارس، تاکید کرد که ریالی از بودجه 1500 میلیاردی وزارت ارتباطات پرداخت نشده است. محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌های زیرساخت با اعلام این خبر گفت:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، تاکید کرد که ریالی از بودجه 1500 میلیاردی وزارت ارتباطات پرداخت نشده است. محمود واعظی در مراسم افتتاح پروژه‌های زیرساخت با اعلام این خبر گفت:

از 1500میلیارد تومان بودجه وزارت ارتباطات 30 میلیارد تومان به صدا و سیما و 80 میلیارد تومان به نهاد دیگری تعلق گرفت که در 5 ماه سپری‌شده از سال ریالی از باقی مبلغ به وزارت ارتباطات تعلق نگرفته است. وزیر ارتباطات افزود: البته این موضوع تنها مختص وزارت ارتباطات نیست بلکه وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دیگر نیز همین شرایط را دارند، زیرا در اوایل سال اغلب مبالغی که به خزانه واریز می‌شود، صرف پرداخت حقوق کارمندان دولت یا هزینه مواردی از جمله سیل و زمین‌لرزه شده است. 
واعظی همچنین در خصوص اتفاق روز یکشنبه مجلس مبنی بر عدم رای به فوریت ادغام شورای‌عالی فناوری اطلاعات و شورای‌عالی فضای مجازی گفت: پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که با توجه به اینکه شورای‌عالی فناوری اطلاعات دنیایی از کارهای هماهنگی با دستگاه‌های مختلف را بر عهده دارد تا ارائه بسیاری از خدمات الکترونیک را محقق کند، در نتیجه ضرورتی برای ادغام این دو شورا وجود ندارد.
وزیر ارتباطات در خصوص وضعیت شبکه ملی اطلاعات نیز گفت: در رابطه با شبکه ملی اطلاعات تصمیم‌های خوبی در هماهنگی و اجرا گرفته شده که ثمرات آن را به‌زودی خواهیم دید. طراحی شبکه ملی اطلاعات قرار بود در فروردین و اردیبهشت‌ماه به اتمام برسد که در این ماه انجام خواهد شد.وزیر ارتباطات در ادامه اظهاراتش تاکید کرد که در یک سال اخیر تلاش کردیم سرویس خوب و باکیفیت به مردم ارائه بدهیم، اما اکنون مردم از بخشی از خدماتی که به آنها می‌دهیم راضی نیستند. از نظر ما در کیفیت و سرعتی که به مردم ارائه می‌شود، کم‌فروشی می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2