مهمترین فعالیت‌های بانک دی اعلام شد

همچنین نرم‌افزار جامع منابع انسانی بانک که با هدف پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت سرمایه انسانی، طراحی، استقرار و راه‌اندازی شده است، رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،دکتر احمد شفیع‌زاده که به همراه اعضای هیات مدیره و معاونان بانک دی در بیست‌وپنجمین کنفرانس بانکداری اسلامی حضور پیدا کرده بود، اظهار کرد: بانکداری اسلامی رویکرد توسعه ابزارهای اقتصاد اسلامی است و پیشرو بودن حوزه دینی را تداعی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه با هدف مطابقت فعالیت‌های بانکی بانک دی با الزامات قانون بانکدارای بدون ربا چند برنامه محوری در دست اقدام است، افزود: یکی از حقوقی که باید تمامی ذی‌نفعان بانک‌ها به خصوص بانک دی از آن بهره ببرند حقوق شرعی و حق دینی آنهاست، بنابراین ما برای تحقق این شعار در رسیدن به برنامه‌های ارز‌ش‌آفرینی خود برنامه‌هایی را تدارک دیده و پیش‌بینی کرده‌ایم.
مدیرعامل بانک دی انعقاد قرار‌دادی با مرکز تحقیقات دانشگاه امام صادق (ع) با هدف انطباق فرآیند‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها با بانکداری بدون ربا و نیز تشکیل کمیته فقهی برای تحقق این نوع بانکداری را از برنامه‌های بانک دی عنوان کرد و افزود: آموزش و بروز‌شدن دانش کارکنان و مدیران در حوزه بانکداری بدون ربا برنامه دیگری است که بزودی در بانک دی آغاز خواهد شد.
به گفته وی در سال جاری آموزش بانکداری بدون ربا به مشتریان بانک دی نیز در دستور کار قرار گرفته است.
بر اساس این گزارش دکتر شفیع‌زاده به همراه اعضای هیات مدیره و معاونان خود از غرفه بانک در نمایشگاه جنبی بیست‌وپنجمین کنفرانس بانکداری اسلامی بازدید و از چند طرح رونمایی کرد.
وی با رونمایی از طرح‌های بانکی مسکن‌سازان با شعار "فردا ساختنی است" و مشاغل و متخصصان با شعار "هم قدم با هر قدم" اظهار امیدواری کرد که این طرح‌ها به اقتصاد کشور که دچار رکود تورمی شده است، کمک کند.
از دیگر برنامه‌های غرفه بانک دی در این نمایشگاه معرفی فصلنامه "توسعه بانکداری و مالیه اسلامی" بود که این امر با حضور مدیرعامل بانک دی انجام شد. شماره نخست این فصلنامه (تابستان 93) بزودی از سوی اداره کل روابط بانک دی منتشر خواهد شد.
علاوه بر این، فصلنامه "اقتصاد و بانکداری اسلامی" که با حمایت بانک دی منتشر می‌شود و نیز کتاب "سازمان‌های پولی و مالی بین‌المللی و ادغام‌های اقتصادی" تالیف دکتر محمود روزبهان ـ عضو هیات علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی ـ رونمایی ‌شدند.
همچنین نرم‌افزار جامع منابع انسانی بانک که با هدف پیاده‌سازی نظام جامع مدیریت سرمایه انسانی، طراحی، استقرار و راه‌اندازی شده است، رونمایی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =