سامانه نرم‌افزاری نظام پیشنهادهای بانک شهر راه‌اندازی شد

مدیرعامل بانک شهر از راه‌اندازی سامانه نرم‌افزاری نظام پیشنهادهای این بانک خبر داد و گفت‌: با راه‌اندازی این سامانه، شهروندان می‌توانند با ثبت پیشنهادهای خود‌، بانک شهر را در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر همراهی کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت‌: یکی از ابزارهای رسیدن به مدیریت مشارکتی، نظام پیشنهادها است و هدف از تشکیل این نظام آن است تا به جای آنکه فقط یک نفر به‌عنوان مدیرعامل برای بانک تصمیم بگیرد، همه کارکنان صرف‌نظر از رده و رتبه اداری در تصمیم‌گیری‌های بانک مشارکت کنند.

وی افزود‌: همچنین شهروندان نیز می‌توانند در سامانه نظام جامع پذیرش و بررسی پیشنهادهای بانک شهر، از طریق نشانی الکترونیکیhttp://suggestion.shahr-bank.ir  با عنوان «نظام پیشنهادها» در این مسیر بانک را همراهی کرده و نسبت به ثبت پیشنهادهای خود اقدام کنند. پورزرندی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های نظام پیشنهادها خاطر نشان کرد‌: پیش از این نظام پیشنهادها فقط برای کارکنان درون سازمان بود؛ اما با استقرار نظام جدید مشتریان بانک نیز امکان برقراری ارتباط با بانک و ارائه پیشنهادهای خود را دارند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

56  ⁄    =  7