تصادف ناجور رضا یزدانی

رضا یزدانی با ˝تصادف ناجور˝ به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، "مثه یه تصادف ناجور" نام جدیدترین ترانه رضا یزدانی است که به صورت ویدئو کلیپ برای نمایش در بخش نگاه هنرمند این جشنواره آماده شده است.

یزدانی درباره این فیلم گفت: این یک فیلم هنری است که به فعالیت هایم ارتباط دارد و تا به حال هیچ کس چنین فیلمی نساخته است.

وی در باره ویژگی فیلمش افزود: همیشه می خواستم یکی از کلیپ های مربوط به کارهایم را به صورت سکانس پلان بسازم و بالاخره توانستم این کار را با استفاده از گوشی موبایل انجام دهم.

این اثر در یک سکانس پلان و با گوشی "اکسپریا زد تو" فیلمبرداری شده و رضا یزدانی جلوی دوربین نقش آفرینی می کند. او برای این فیلم یک لوکیشن بسیار خاص انتخاب کرده و از حضور عوامل زیادی برای ساخت کلیپ موبایلی خود استفاده کرده است.

این فیلم روز پنجشنبه 27 شهریور ماه ساعت 19.45 در بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران شرکت دارد.

در این بخش که به صورت غیر رقابتی برگزار می شود، 10 هنرمند از رشته های مختلف هنری با تلفن همراه فیلم می سازند. رضا یزدانی در کنار فرهاد آییش، بابک حمیدیان، بهروز غریب پور، فاطمه معتمد آریا، آتیلا پسیانی، قباد شیوا، نیکی کریمی، گیزلا سینایی و لیلی رشیدی با تلفن همراه، فیلم کوتاه موبایلی ساخته اند.

جشنواره همراه تهران از 21 تا 28 شهریورماه 1393 در پردیس سینمایی ملت برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  4  =  3