گوتسه: در مورد من دروغ می‌گویند

ماریو گوتسه بازیکن باشگاه بایرن مونیخ که با تیم ملی آلمان عنوان قهرمانی جهان را بدست آورد، تصویری که در افکار عمومی از وی وجود دارد را نادرست خواند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  "ورزش سه"، اخیرا صحبت‌هایی در مورد گوتسه پخش شده که او را بازیکنی بی‌احساس و بدون تعهد به تیم معرفی می‌کند.

این مهاجم 22 ساله که تک گل آلمان را در فینال جام جهانی وارد دروازه آرژانتین کرد، در مصاحبه با "اکسپرس" گفت: "افرادی که در مورد من قضاوت می‌کنند، اصلا شناختی از من ندارند. آنها نمی‌دانند من کی هستم، برای همین به جرأت می‌گویم حرف‌هایی که درمورد من می‌زنند دروغ است."

گوتسه که پیش‌تر برای دورتموند توپ می‌زد ولی اخیرا در ازای 37 میلیون یورو به بایرن مونیخ پیوسته است، درمورد احتمال هو شدن در ورزشگاه وستفالن شهر دورتموند در بازی دوستانه امشب مقابل اسکاتلند گفت: "این اصلا منصفانه نیست. اما من نمی‌توانم مانع رفتار تماشاگران شوم و به همین دلیل سعی می‌کنم اهمیت ندهم و خونسردی خودم را حفظ کنم. برای رفتاری که در دوسلدورف با ماریو گومز شد متاسفم. علتش را نمی‌فهمم. کاش یکی برایم زمینه‌های بروز این رفتارها را توضیح بدهد. برای من اصلا قابل درک نیست. چرا یک بازیکن ملی در استادیوم کشور خودی باید هو شود آن هم بعد از اینکه ما موفق شده‌ایم عنوان قهرمانی جهان را اخیرا کسب کنیم؟ این رفتار هیچ توجیهی نمی‌تواند داشته باشد."

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  ⁄  19  =