اعتراض اینترنتی به شیوه آمریکایی

تعداد زیادی از شرکت‌های اینترنتی در آمریکا که نگران تغییر سیاست‌های این کشور در زمینه بی طرفی اینترنت هستند، قصد دارند به شیوه‌ای نمادین به این مساله اعتراض کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از فارس: تعداد زیادی از شرکت‌های اینترنتی در آمریکا که نگران تغییر سیاست‌های این کشور در زمینه بی طرفی اینترنت هستند، قصد دارند به شیوه‌ای نمادین به این مساله اعتراض کنند.

 قرار است در این روز بسیاری از سایت‌های آمریکایی محبوب و پرطرفدار اینترنتی، اینترنت را به طور ظاهری کند نشان دهند و در همین راستا آیکون‌هایی که نشان دهنده لود شدن تدریجی صفحه است را بر روی صفحات خود نمایش دهند تا به کاربران بفهمانند نتیجه تغییر سیاست‌های فعلی در زمینه بی طرفی اینترنت، ایجاد تبعیض در زمینه دسترسی کاربران عادی و ثروتمند به فضای مجازی است.

البته چنانچه گفته شد این مساله صرفا جنبه نمادین دارد و واقعا قرار نیست از سرعت دسترسی کاربران به اینترنت کاسته شود و آن‌ها مدت زمان زیادی را منتظر بالا آمدن صفحات وب باشند.

از جمله شرکت‌هایی که قرار است در اجرای این طرح همکاری کنند می‌توان به نت فلیکس، کیک استارتر، رد ایت، ورد پرس، موزیلا، میت آپ، ویمئو، فوراسکوایر، اتسی و … اشاره کرد. همچنین تعدادی از سازمان‌ها و نهادهای مدنی مدافع حقوق کاربران اینترنت در اجرای این طرح همکاری خواهند داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =