برگردد نیز در ترکیب استقلال نخواهد بود

مگویان، مدافع ارمنی استقلال مدت‌هاست که در کشورش بسر می‌برد تا همراه تیم ملی ارمنستان باشد اما وی فردا بازمی گردد تا در تمرینات تیمی باشد اما وی شرایط ایده‌آلی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از باشگاه خبرنگاران مدافع تیم فوتبال استقلال زمانیکه تیم در شرایط بسیار سختی قرار داشت ناچار شد برای همراهی تیم ملی کشورش راهی کشور ارمنستان شود تا در بازی های مهم تیم ملی کشور خود حضور داشته باشد و در دیدارهای مقدماتی یورو در ترکیب تیمش قرار بگیرد اما این موضوع برای وی به دردسری بزرگ تبدیل شد.

گفتنی است، استقلال درست زمانی این بازیکن را از دست داد که با کمبود مدافع مواجه بود و این مسئله شرایط را برای تیم استقلال دچار تغییر کرد به نوعی که قلعه نویی اعلام کرده است اگر این بازیکن به موقع نیز بازگردد قرار نیست در ترکیب اصلی استقلال حاضر شده و این تیم را همراهی کند زیرا استقلال در هر بازی با تغییرات بسیار زیادی روبرو می شود و این موضوع به ضرر این تیم است.

قلعه‌نویی به حفظ صدر نشینی اصرار فراوان دارد و معتقد است که ایجاد تغییر وضعیت را برای تیم با مشکل مواجه می سازد و روحیه تیمی از استقلال می رود و تیم جایگاه خود را از دست می دهد.این در حالی است که مگویان در ترکیب اصلی تیمش مقابل دانمارک نیز به میدان رفته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =