۳ ماه از آخرین جلسه‌ شورای عالی فضای مجازی می‌گذرد

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: در آخرین جلسه‌ای که در شورای عالی فضای مجازی نزدیک به سه ماه پیش برگزار شد، توانستیم تمام طرح‌های اساسی را به عنوان برنامه‌های ملی اولویت‌دار به تصویب برسانیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدحسن انتظاری گفت: در حال حاضر در فضای مجازی با چالش‌های جدی هویتی روبرو هستیم چرا که در بلندمدت آسیب‌های جبران ناپذیری برای هویت‌فرهنگی ما ایجاد می‌کند.

دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور با دعوت از متخصصان و کارشناسان این حوزه برای مشارکت در برنامه ریزی کلان با مرکز ملی فضای مجازی، اعلام کرد: در آخرین جلسه‌ای که در شورای عالی فضای مجازی نزدیک به سه ماه پیش برگزار شد توانستیم تمام طرح‌های اساسی نظیر آموزش مجازی، کتابخانه الکترونیکی و بانک‌های اطلاعاتی به عنوان برنامه‌های ملی اولویت‌دار به تصویب برسانیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی بر ایجاد یک برنامه آموزش عمومی و اخلاق محور در فضای مجازی برای توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی- ایرانی تاکید کرد.

وی افزود: اکنون کشور از سرمایه‌های انسانی بسیار خوبی در این حوزه برخوردار است که با تکیه بر آنها می‌توان محتوای متناسب با فرهنگ اسلامی-ایرانی  را در فضای مجازی تولید و نشر داد.

به گزارش فارس، جلسات شورای عالی فضای مجازی بر اساس تاکید آیین‌نامه باید هر چهار هفته حداقل یک بار تشکیل شود . آخرین جلسه این شورا  10 خرداد ماه 93 تشکیل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  +    =  59