تمرین سرخ‌پوشان در فضایی پلیسی

همانند چند روز گذشته تمرین پرسپولیس در فضایی امنیتی برگزار شد بطوریکه در گوشه و کنار خیابان منتهی به ورزشگاه درفشی‌فر نیروهای انتظامی برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی مستقر شده بودند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در فضایی پلیسی برگزار شد.

به گزارش فارس، اولین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی مقابل تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان امروز و در ساعت 18 در ورزشگاه درفشی‌فر در حالی برگزار شد که حضور خبرنگاران و هواداران طبق اطلاع قبلی در این تمرین ممنوع بود اما با این حال هواداران و خبرنگاران پشت در اصلی این مجموعه ورزشی جمع شده تا از آخرین وضعیت این تیم اطلاع کسب کنند.

* تمرین امروز از ساعت 18 و زیر نظر کادر فنی جدید پرسپولیس برگزار شد.

* در این تمرین حمید درخشان ساعاتی زودتر از حضور بازیکنان و حتی هواداران خودش را به ورزشگاه درفشی‌فر رسانده بود تا با هواداران این تیم رو در رو نشود.

* هواداران خشمگین پرسپولیس بنری با خود آورده بودند که روی آن انتقاداتی از بازیکنان این تیم بر روی آن مطرح شده بود.

* همانند چند روز گذشته تمرین پرسپولیس در فضایی امنیتی برگزار شد بطوریکه در گوشه و کنار خیابان منتهی به ورزشگاه درفشی‌فر نیروهای انتظامی برای جلوگیری از درگیری‌های احتمالی مستقر شده بودند.

* هواداران پرسپولیس امروز هم چند دسته بودند، عده‌ای علی دایی را تشویق می‌کردند و عده‌ای از پرسپولیس حمایت می‌کردند اما گروهی از هواداران معتقد بودند آنها دنبال بازگشت دایی نیستند فقط می‌خواهند سیاسی در این تیم نماند.

* عده‌ای از هوداران معتقد بودند اینکه دایی درصدی از مطالبات مالی‌اش را می‌خواهد به باشگاه ببخشد با این کار سکوهای هواداران را به سود خودش جذب خواهد کرد.

* هواداران پرسپولیس با شعار «سیاسی حیا کن پرسپولیس و رها کن» خواستار جدایی رئیس هیات مدیره این تیم از پرسپولیس شدند.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که دیروز مقابل نفت مسجد سلیمان بازی کردند حدود 30 دقیقه به ریکاوری مشغول شدند اما بازیکنان ذخیره زیر نظر کادر فنی به کار با توپ پرداختند.

* رضا حقیقی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در زمانی که قصد ترک ورزشگاه را داشت از سوی هواداران، پدر شدنش به او تبریک گفته شد.

* بازیکنان اصلی پرسپولیس که روز گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان رفته بودند پس از 30 دقیقه تمرین و ریکاوری ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کردند.

* محمود خوردبین سرپرست جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل تمرین این تیم حاضر شد.

* نادر محمدخانی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تمرین امروز این تیم حاضر شد اما پیش از پایان تمرین ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد.

* زمانی که محمود خوردبین قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشت اتومبیلش توسط هواداران خشمگین پرسپولیس متوقف شد و هواداران از وی می‌خواستند خواستار جدایی سیاسی از پرسپولیس شود.

* پلیس مستقر در ورزشگاه در انتهای تمرین هواداران پرسپولیس را از مقابل درب ورزشگاه متفرق کرد تا در زمان ترک ورزشگاه توسط بازیکنان مشکلی پیش نیاید.

* بازیکنان ذخیره پرسپولیس هم امروز در ورزشگاه درفشی‌فر زیر نظر کادر فنی این تیم به کار با توپ و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* علیرضا امامی‌فر پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که از وی بعنوان یکی از مربیان نیم فصل پرسپولیس یاد می‌شود در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد اما لباس ورزشی به تن نکرد و با لباس شخصی تمرین امروز را زیر نظر داشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3