پروانه‌های جدید شرکت‌های اینترنتی بررسی می‌شود

در همایش مجوزدهی و توسعه خدمات ارتباطی، روند مجوزدهی و اعمال مقررات در حوزه خدمات اینترنتی که این روزها دغدغه اصلی شرکت‌های فعال در این حوزه است، بررسی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در آستانه دومین سال فعالیت دولت یازدهم و با توجه به اهمیت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه توسعه خدمات ارتباطی، همایشی در روز دوشنبه  24 شهریورماه 1393 برگزار می‌شود.

در این همایش، علاوه بر بررسی روند توسعه خدمات ارتباطی در کشور و ورود اپراتورهای مجازی تلفن همراه در حوزه ارتباطات سیار کشور، روند مجوز دهی و اعمال مقررات در حوزه خدمات اینترنتی که این روزها دغدغه اصلی شرکت‌های فعال در این حوزه است، بررسی خواهد شد.

در این گردهم آیی، با توجه به فراخوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت کشور، میزگردی با حضور مدیران ارشد سازمان تنظیم و نمایندگان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از فرصت های آتی سرمایه‌گذاری در این حوزه از جمله اهداف این رویداد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  8  =