اینترنت بانک و همراه بانک ، ایمن ترین ابزار بانکی/ فاصله اصناف از بانکداری الکترونیک فرصتی برای تبهکاران است

معاون آموزش آگاهی ناجا؛

معاون آموزش آگاهی ناجا با تأکید براینکه مناسب‌ترین ابزار بانکی اینترنت بانک و همراه بانک است،گفت:اگر اصناف از بانکداری الکترونیک فاصله بگیرند یک فرصت مناسب را در اختیار مجرمان و تبهکاران قرار خواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرهنگ غفوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید حساسیت مردم را نسبت به وقع جرم بالا ببریم، اظهار داشت: هرچیزی که سفرهای درون شهری را کاهش دهد به ارتقای سطح امنیت کمک می کند.

وی با بیان اینکه بانکداری الکترونیک ابزار مهمی برای ایجاد امنیت در کشور است، افزود: مناسبت ترین ابزار بانکی در این زمینه اینترنت بانک و همراه بانک است و پس از آن نیز کارتخوان ها و خودپردازها در رده های بعدی قرار می گیرند.

غفوری با اشاره به اینکه اسم اداره آگاهی باید برای مجرمان ترساننده باشد نه مردم عادی، گفت: از اولویت های پلیس در سه سال اخیر بحث پیشگیری از جرم و مشکل اصلی مردم نیز نداشتن آگاهی کافی نسبت به خطرها و تهدیدات است.

معاون آموزش آگاهی ناجا ضمن بیان اینکه بانکداری الکترونیک به زندگی شهروندان، آرامش می بخشد، تاکید کرد: مردم باید بدانند که استفاده از همراه بانک می تواند جان آنان را در مقابل سارقان نجات دهد چراکه بیش از 90 درصد پرونده های اداره آگاهی مربوط به سرقت است.

وی همچنین در پاسخ به سوالی درباره احتمال خودداری اصناف از بهره گیری از کارتخوان های فروشگاهی درصورت اخذ کارمزد،گفت: اگر اصناف از بانکداری الکترونیک فاصله بگیرند یک فرصت مناسب را در اختیار مجرمان و تبهکاران قرار خواهند داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  −    =  85