تمایل موسسه کوثر به سرمایه‌گذاری‌های صنعتی و گردشگری

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با حضور در استانداری همدان، با استاندار و نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،عیسی رضایی با ارائه گزارشی در مورد نحوه شکل‌گیری موسسه و پیشرفت‌های چشمگیری که کمتر از 3 سال موسسه کوثر به آنها دست‌یافته اظهار کرد: ما با توجه به توانمندی‌هایی که داریم بسیار مایلیم در پروژه‌های اقتصادی، صنعتی و عمرانی حضور فعال داشته باشیم و اخیرا در جلسه‌ای با حضور استاندار زنجان توافق‌نامه‌ای پیرامون  مشارکت  در طرح‌‌های صنعتی و عمرانی استان به امضا رساندیم.
مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به ظرفیت‌های خوب موسسه کوثر در زمینه تقویت زیرساخت‌ها و طرح‌های کلان و ملی، آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با استاندار همدان اعلام و عنوان کرد؛ آنچه در 3 سال گذشته عامل اصلی توفیقات ما بوده است توسل همیشگی به بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) که نامشان زینت‌بخش موسسه ما بوده است.
استاندار همدان بر  فعال‌سازی مراکز صنعتی و گردشگری این استان تاکید کرد و از مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر دعوت کرد در زمینه زیرساخت‌های کلان به ویژه در زمینه‌های صنعتی و عمرانی با استانداری مشارکت داشته باشند. وی همچنین با ابراز امیدواری از آینده این دیدار افزود: از ابراز علاقه شما برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های استان بسیار خرسندیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  27