منز: بلان با من شوخی‌های بسیار زشتی کرد

منز مهاجم جدید فوتبال آث میلان بعد از جدایی از تیم پارسن ژرمن در جمع روسونریهای در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: من در تیم میلان دوباره توانستم عشق و علاقه به بازی کردن را در خود زنده کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز منز مهاجم جدید فوتبال آث میلان بعد از جدایی از تیم پارسن ژرمن در جمع روسونریهای در مصاحبه‌ای مطبوعاتی گفت: من در تیم میلان دوباره توانستم عشق و علاقه به بازی کردن را در خود زنده کنیم.

متاسفانه من در سالی که پشت سرگذاشتم این احساس را از دست داده بودم و نمی‌توانستم مثل آن زمانی که انگیزه‌ام برای کسب موفقیت بسیار بالا بود پیش رفته و قدرتم را بکاربگیریم.

در آن زمان روسای باشگاه پارسن ژرمن از من خواستند تا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرده و به کار خود به صورت طولانی مدت ادامه دهم ولی واقعیت این بود که من نمی‌توانستم در آن شرایط که داشتم به فعالیتم ادامه دهم و در پارسن ژرمن بمانم ولی برای همین این پیشنهاد را قبول کردم و تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم.

من دوست نداشتم بازیکن ذخیره باشم برای همین باید از زمین بازی حاضر می‌شدم و فعالیت می‌کردم و این  شرایط برای من در تیم پارسن ژرمن فراهم بود.

هنوز هم خیلی متاسفم که به این شکل از پارسن ژرمن جدا شده و به تیم دیگری پیوستم.
من در تیم پارسن ژرمن چیزهای بسیار زیادی یاد گرفته بودم و این نکته‌ای است که با صدای بلند آن را اعلام کرده و هرگز نمی‌توانم آن را انکار کنم.

در آن زمان بسیاری از رسانه‌های خبری اعلام کردند که من با بلان سرمربی تیم به مشکل برخورد کرده‌ام و درست به دلیل همین مشکلات است که شرایط بازی در این تیم برایم فراهم نیست اما واقعیت آنچه که رسانه‌های خبری می‌گفتند نبود.

من هرگز در طول فعالیت حرفه‌ای در دنیای فوتبال با هیچ مربی‌ای به مشکل برخورد نکرده بودم وبا لارن بلان هم مشکل نداشتم فقط او زمانیکه سرمربی تیم ملی بود با من شوخی بسیار زشتی کرد. البته من سعی کردم بعد از شوخی او واکنش خاصی نشان ندهم. در زمان آنچلوتی هم با وی مشکل خاصی نداشتم و همه چیز خیلی خوب و عادی سپری می‌شد.

وی افزود: در گذشته روسای باشگاه پارسن ژرمن برای اینکه مرا از تیم رم خریداری کنند رقمی معادل هشت میلیون یورو پرداخت کردند من هم تمام توان و تلاش خود را بکار گرفتم تا بتوانم پاسخگوی اهداف تعریف شده در باشگاه باشم. در ادامه هم توانستم کاملا موفق پیش‌روم به طوری که عملکرد من در مقایسه با دیگر بازیکنان بسیار خوب بود و من تا حد بسیاری زیادی توانسته بودم انتظارات هواداران و اعضای کادر فنی را برآورده سازم.
سیاست باشگاه پارسن ژرمن سیاستی خاص است.
روسای این باشگاه علاقمند به استفاده از بازیکنان خارجی هستند و این در حالی بود که من یک فوتبالیست فرانسوی محسوب می‌شدم بنابراین طبیعی بود که در چهارچوب این سیاست جایی نداشتیم.

من مثل بسیاری از بازیکنان خارجی که بعد از پیوستن به تیم پارسن ژرمن در صفحه‌های اجتماعی خود مثل توئیتر و اینستاگرام از زیباییهای شهر پاریس چیزی نمی‌نوشتم زیرا پاریس برای من تازگی نداشت.

تمامی این شرایط در ادامه دست به دست هم دادند تا زمینه جدایی من از تیم فوتبال پارسن ژرمن فراهم شده و از من از این تیم جدا شوم و کارم را در جای دیگری از سر بگیرم بلان تحت هیچ عنوان حاضر به استفاده از من و تواناییهایم در تیم خود نبود و من دیگر نمی‌توانستم با این شرایط به جلو حرکت کنم.

حالا شرایط حضورم فراهم شده و موقعیت بسیار خوبی در جمع روسونریها دارم و توانسته‌ام به فرد جدیدی تبدیل شوم و دنیای تازه‌ای را هم تجربه نمایم و از موقعیت خود احساس رضایت بسیار زیاد می‌کنم و امیدوارم که بتوانم مهره موثری برای این تیم بوده و رضایت هواداران را جلب کنم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  5