وزارت صنعت،معدن و تجارت مخالف دریافت کارمزد از تراکنش‌ها است

توفیق در نشست مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی استان تهران

معاون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : این وزارتخانه مخالف دریافت کارمزد تراکنش از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان است، چرا که این اقدام برخلاف توسعه تجارت الکترونیک است و سبب روی آوردن دوباره مردم به اسکناس می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از وزارت صنعت،‌معدن و ‌تجارت، علی اصغر توفیق در نشست مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی استان تهران از کارشناسان و مدیران IT به عنوان دارایی‌های نامشهود سازمانها یاد کرد و افزود: باید روی نیروی انسانی سرمایه گذاری کنیم و به عنوان سرمایه و نه هزینه ببینیم.

وی با تاکید بر توسعه تجارت الکترونیک اضافه کرد: مرکز توسعه تجارت الکترونیک تا آخر سال پنجره واحد تجارت الکترونیک راه اندازی را می‌نماید.

معاون وزیر صنعت،معدن وتجارت گفت : باید در حوزه IT سرمایه گذاری شود ، ساختار و سازمان‌های مناسب ایجاد کنیم و مدیران مجموعه های تولیدی و صنعتی به لزوم ایجاد و حضور حوزه IT معتقد باشند.

وی با اشاره به تفاهمنامه‌های امضاء شده با وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش افزود: در حوزه IT باید همکاری‌های متقابل بیشتر شود و به تربیت نیروی انسانی کارآمد اشاره کرد. در نظر داریم نشست‌های تخصصی در این حوزه با گروه‌های صنعتی خاص داشته باشیم.

در این نشست که مدیران بخش IT شرکتهای مختلف صنعتی حضور داشتند هر یک از شرکت کنندگان مشکلات بنگاه خود در حوزه IT را تشریح کردند و توفیق قول داد که در حد امکان درصدد رفع مشکلات مربوط برآید و از این پس تعامل دو جانبه ای برقرار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  3  =  2