دوازده نکته در مورد ویندوز همه کاره مایکروسافت

شرکت مایکروسافت اعلام کرد سیستم عامل تازه آن موسوم به ویندوز 10 جایگزین ویندوز نه چندان محبوب 8 خواهد شد. این ویندوز تلاشی برای راضی کردن کاربران گوشی ها، تبلت ها و رایانه هاست.

height=275

 

چه ویژگی جدید دیگری وجود دارد؟

ویندوز 10 ویژگی دارد که مشابه با سیستم عامل مک است و با استفاده از آن می‌توانید زوم اوت کنید تا کل برنامه‌های باز در رایانه را ببینید و سپس یکی را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید برای انتقال بین برنامه‌ها رایانه را به شیوه دلخواه  پیکربندی کنید.

امکانات خاص صاحبان مشاغل چیست؟

سازگاری با همه سیستم های مدیریت سنتی، ابزار مدیریت موبایلی، امکان مدیریت داده‌های ذخیره شده بر روی رایانه شخصی، لپ تاپ و محیط های کلود از طریق ویندوز 10 پیش بینی شده است.

آیا ویندوز 10 لمسی است؟

بله. ویندوز 10 لمسی است و کاربران اگر بخواهند می توانند با دست صفحات را بالا و پایین کنند یا بر روی برنامه ای زوم کنند. ویژگی جدیدی به نام "continuum هم به کاربران امکان می دهد با قطع صفحه کلید ویندوز 10 به طور خودکار وارد حالت تبلت شده و App  ها را به طور تمام صفحه ببینند.

خط فرمان وجود دارد؟

بله. وجود دارد و میان برهای قدیمی برای کپی کردن، paste و … کماکان فعال است.

ویندوز 10 چه زمانی عرضه می شود؟

مایکروسافت وعده داده که ویندوز 10 را در نیمه اول سال 2015 عرضه کند. قرار است گروهی منتخب از کاربران ویندوز نسخه پیش نمایش آن را برای رایانه‌های رومیزی و لپ تاپ‌ها دریافت کنند.

قیمت ویندوز 10 چقدر است؟

در این زمینه هنوز چیزی اعلام نشده است و همچنین مشخص نیست ارتقای ویندوزهای قدیمی به ویندوز 10 با چه فرایندی و با چه هزینه ای صورت می گیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

64  +    =  67