بانک و بیمه دی امروز معامله می‌شوند

نماد بانک و بیمه دی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد امروز آماده معامله خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، نماد بانک و بیمه دی پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پیش بینی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف 50 درصد امروز آماده معامله خواهد بود.

بر اساس این گزارش، علی بیگ زاده، رئیس اداره نظارت بر ناشران فرابورسی پیش از این طی گفت و گویی با سنا در این خصوص اشاره داشت: این دو شرکت تغییراتی در اطلاعات خود داشتند که پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و انتشار تعدیل پیش بینی سود سال 93 ، امکان بازگشایی نماد هر دو شرکت فراهم شد.

وی در خصوص وضعیت نماد بیمه دی ابراز داشت: با توجه به وضعیت خاص اطلاع رسانی شرکت بیمه دی و شفافیت هر چه بیشتر وضعیت مالی و عملکرد آن، از شرکت درخواست شد تا آخرین عملکرد واقعی میان دوره ای سال مالی 93 خود را ارائه کنند. در این راستا، شرکت با توجه به سپری شدن شش ماهه نخست این سال مالی، برخی جزئیات مهم عملکرد این دوره میانی و سود خالص تقریبی محقق شده آن به ازای هر سهم به مبلغ 150 ریال ارائه کرده است.

بیگ زاده با اشاره به اینکه شرکت پیش‌بینی سود هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 92 (حسابرسی‌شده) را در تاریخ 27 شهریور ماه 93 مبلغ 505 ریال اعلام کرده بود، خاطرنشان کرد: مطابق با عملکرد واقعی 6 ماهه این سال مالی، سود خالص هر سهم به مبلغ 150 ریال (معادل 30 درصد پوشش) حاصل شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  +    =  17