داستان واقعی پری دریایی زاهدانی چه بود؟

داستان شایعه ساختن ها صحبت همین یکی دو ماه گذشته نیست. مدت هاست که هر روز خبری تازه سر باز می کند و برای مدتی مردم از همه جا بی خبر را سر کار می گذارد. زمانی مردم همه تصورشان از پیامک و ایمیل های ناشناخته فقط کلاهبرداری بود اما حالا پیام رسان های تازه جنجال آفرین های بزرگی شده اند و به جای نشانه رفتن جیب مردم، فکر و ذهن شان را هدف گرفته اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از همشهری جوان داستان شایعه ساختن ها صحبت همین یکی دو ماه گذشته نیست. مدت هاست که هر روز خبری تازه سر باز می کند و برای مدتی مردم از همه جا بی خبر را سر کار می گذارد. زمانی مردم همه تصورشان از پیامک و ایمیل های ناشناخته فقط کلاهبرداری بود اما حالا پیام رسان های تازه جنجال آفرین های بزرگی شده اند و به جای نشانه رفتن جیب مردم، فکر و ذهن شان را هدف گرفته اند.

یک روز می گویند استامینوفن ها آلوده اند و یک روز دیگر از سوسیس و کالباس های ویروسی حرف می زنند. یک روز خبر از پاک شدن خلافی های ماشین ها می دهند و مردم را تا روزها برای وارد کردن شماره پلاک ها گیج می کنند و یک روز دیگر از آب های آلوده آشامیدنی حرف می زنند.

شایعه مدت هاست که در زندگی مردم شهرنشین فناوری زده نفوذ کرده اما واقعا چرا و چطور شایعه ها توانستند راه به زندگی ما باز کنند؟ چطور شایعه ای که با هیچ منطقی جور درنمی آید، می تواند به راحتی بین مردم یک جامعه راه باز کند و تا مدت ها همه شان را به خودش مشغول کند؟
 

داستان
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  6  =  1