برخورد با تجمع پسران مقابل مدارس دخترانه

معاون اجتماعی ناجا از افزایش گشت‌های پلیس در اطراف مدارس برای جلوگیری از پخش مواد مخدر و تجمع پسران در محدوده مدارس دخترانه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سردار سعید منتظرالمهدی معاون اجتماعی ناجا در مورد تمهیدات ویژه معاونت اجتماعی برای جلوگیری از تجمع پسران در اطراف مدارس دختران و همچنین جلوگیری از پخش مواد مخدر در محدوده مدارس اظهار داشت: پلیس امنیت اخلاقی با اضافه کردن گشت‌ها در محدوده مدارس و توجیه مسئولان مدارس و همچنین آموزش به خود دانش‌آموزان تلاش می‌کند که از موارد فوق پیشگیری کنند.

معاون اجتماعی ناجا گفت: البته این امر نیاز به یک کار جمعی دارد و هم پدر و مادر و هم اولیای مدارس باید در این کار مشارکت داشته باشند و در کنار گشت‌های پلیس که به صورت فعال در صحنه حضور دارند نقش خود را ایفا کنند.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: قرار این بوده است که از ابتدای سال تحصیلی گشت‌های پلیس حضور بیشتری داشته باشند تا از بروز این موارد جلوگیری کنند.

وی با بیان این مطلب که پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس امنیت اخلاقی هر کدام کار خود را انجام می‌دهد ادامه داد: پلیس اجتماعی نیز در مورد مشکلات اجتماعی با توجیه کردن افراد و همچنین آموزش چهره به چهره تلاش می‌کند از بروز چنین مواردی پیشگیری کند.

معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به سؤال فارس در مورد حضور پلیس در مدارسی که در محورها و خیابان‌های فرعی وجود دارند گفت: در محدوده هر شهرداری یک حوزه انتظامی فعال است که باید مأموریت‌هایی را که در کل ابلاغ می‌شود انجام دهد چه در محورهای فرعی باشد و چه در محورهای اصلی.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  −    =  67